Test în premieră: Opel Astra Sports Tourer

Autor: Andrei Nan acum 9 ani Test in premiera

Şi dacă tot va exista o cutie mai scurtă, orice mai sport decât
transmisia actuală în şase trepte, poate fac ceva şi cu motorul de
doi litri diesel de 160 CP. Acesta se simte şi el prea slab sub
capota lui Sports Tourer, fie că rulezi cu suspensia pe Tour sau pe
Sport. Sincer, modelul de 160 CP se simte ca versiunea 1.7 de 125
CP, este la fel de zgomotos şi vei plăti taxe şi impozite care nu
se justifică pe partea performanţei.

Dacă nu ai nevoie să parcurgi foarte mulţi kilometri pe
lună, un 1.4 Turbo de 140 CP este sfânt
. Dacă nu, aşteaptă
noul 1.3 CDTi care va sosi în câteva luni, va avea 95 CP, va
consuma 4,1 litri în medie, va fi primul motor echipat în gama
Astra cu sistem Start/Stop şi va avea emisii de CO2 de 109g/
km.

Fiindcă Astra break este mai mult Sports la aspect şi mai mult
Tourer la dinamică, nu are rost să cheltuieşti bani aiurea pe
motoarele cu cilindree mare, în condiţiile în care taxele se măresc
aproape de la o lună la alta, în tandem cu preţul
combustibililor.

Singurul avantaj real al motorului de doi
litri diesel este faptul că este singurul propulsor alimentat cu
motorină care poate fi echipat cu transmisia automată în şase
rapoarte
. Pentru benzină, aceasta este opţională doar
pentru 1.6, 1.6 Turbo şi 1.4 Turbo 140 CP.

Pagini: 1 2 3 4

Citește și...


Comentarii
Inchide