Audi vs. BMW vs. Mercedes-Benz în 2013. And the winner is...

Mai e puţin şi cei trei grei germani vor apela la muniţie adevărată, la cât de acerbă e lupta pentru supremaţia mondială. Ce ziceţi, încercaţi un pronostic înainte de a vedea cine a fost regele domeniului premium în 2013?

Audi vs. BMW vs. Mercedes-Benz în 2013. And the winner is... Audi vs. BMW vs. Mercedes-Benz în 2013. And the winner is...

Clasamentul la nivel mondial în ce priveşte brandurile germane arată în felul următor în 2013:

  1. BMW: 1.655.138 maşini (creştere de 7,47% faţă de 2012)
  2. Audi: 1.575.500 maşini (creştere de 8,27% faţă de 2012)
  3. Mercedes-Benz: 1.461.680 maşini (creştere de 10,73% faţă de 2012)

Aşadar, BMW capătă şi în 2013 coroana de rege al domeniului premium, ba chiar se poate lăuda cu un record istoric, datorat vânzărilor foarte bune înregistrate de BMW Seria 3 (avantajat de faptul că e un model mai nou decât A4 şi C-Class).

Peste 500.000 de exemplare Seria 3 a vândut BMW în 2013. Agresivi, dom'le!

Audi încheie 2013 de asemenea cu o creştere frumoasă, principalul cal de bătaie fiind Audi A1. Anul acesta sau cel târziu în 2015, analiştii consideră că Audi are foarte mari şanse să devină Number One, deoarece urmează să lanseze mai multe noutăţi.

Mercedes-Benz recuperează mult din terenul pierdut, apropiindu-se vertiginos de ceilalţi doi constructori germani. Fără surprize, noua gamă de modele cu tracţiune faţă (A-Class, B-Class şi CLA) a contribuit din plin la creşterea vânzărilor, iar noile S-Class şi C-Class se aşteaptă să reprezinte în 2014 adevărate surprize în materie de vânzări.

Dacă n-ar fi, nu s-ar povesti: şi uite aşa a reuşit Audi să intre fără menajamente pe teritoriul lui Mini

Luând în considerare şi mărcile satelit, devine indiscutabilă supremaţia grupului BMW, vânzările în creştere ale lui Mini şi ale lui Rolls Royce aducând compania germană aproape de cota de 2 milioane de autoturisme comercializate în 2013.

Prin comparaţie, ajutorul dat de Smart companiei Mercedes-Benz e modic, dar cei de la Daimler speră că viitoarele modele Smart vor îmbunătăţi situaţia. Ba chiar există zvonuri că Mercedes-Benz ar putea utiliza platforma lui Renault Clio pentru un model rival cu Mini şi Audi A1.

Cu vitaminele A, B şi CLA, Mercedes a reuşit să-şi ”dopeze” vânzările serios. ”A” de la ”Achtung!”

În acest an vom asista la un nou episod din războiul Audi vs. BMW vs. Mercedes-Benz:

CINE CREDEŢI CĂ VA AVEA CELE MAI BUNE VÂNZĂRI ÎN 2014?

Foto cover: Carclub.mk