TOP 10: maşinile-eşec din deceniul 2000-2010

Autor: Oraan Mărculescu 05 mai 2011 Dosar & Analize

Honda Element (an lansare: 2003)

Japonezii au folosit platforma SUV-ului Honda CR-V
pentru a crea Element, un crossover mai accesibil şi destinat în
principal tinerilor
. La început, preţul care se situa
între 16.000 şi 20.000 USD, precum şi caracterul practic foarte bun
al maşinii au fost considerate atuuri suficiente.

Locul 9: Honda Element

Maşina a fost prefigurată de conceptul Model X, din 2001, care a
avut priză la publicul tânăr. Modelul de serie, însă, nu a reuşit
să convingă aşa de mulţi clienţi cum sperau japonezii, caracterul
relativ rustic al maşinii (gândit pentru activităţile în aer liber
şi cu materiale interioare foarte uşor de curăţat) şi aspectul mult
prea basic fiind principalele critici aduse modelului Honda
Element.

În 2008,
Honda Element a primit un facelift
, iar cu un an mai devreme a
reuşit să îşi adjudece chiar şi un premiu: Dog Car of the Year
(maşina pentru câini a anului)… În mod interesant, chiar dacă
vânzările acestui model au fost permanent sub aşteptări, decizia de
a pune capăt producţiei a venit doar în acest an, oficialii
japonezi preferând până la urmă să prioritizeze modelul Honda
CR-V.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide