Noul Maserati MC20 vine cu un motor V6 twin turbo inspirat din F1

Autor: Marius Vișan 10 sept. 2020 MASINI NOI

După o lungă campanie de teasing și o întârziere legată de coronavirus, Maserati a lansat în cele din urmă noul MC20.

Proiectat ca o mașină super sport, și fiind anunțat ca o evoluția firească a lui MC12 bazat pe Ferrari, MC20 promite să marcheze începutul unei noi ere pentru Maserati.

Acestea nu sunt simple cuvinte de marketing, deoarece MC20 are un motor V6 de 3.0 litri turbo, care este anunțat ca fiind 100% Maserati. Dispune de un sistem de injecție dublă, precum și un sistem de ardere inspirat din F1, cu bujii duble. Acest lucru permite motorului să producă 630 CP și 730 Nm cuplu.

„Inima” lui MC20 este un motor V6 twin turbo pe benzină, produs în întregime la uzina de la Modena, primul în peste douăzeci de ani și un alt brevet Maserati important. Situat în partea din spate a vehiculului, menținând configurațiile tradiționale pentru curse, acest motor unic are tehnologia de Formula 1, propulsând marca către lumea fascinantă a curselor.

Maserati MC20 vine și în varianta electrică

Motorul este conectat la o transmisie cu dublu ambreiaj cu opt trepte, care trimite puterea roților din spate printr-un diferențial cu alunecare limitată. Acest lucru permite mașinii să accelereze de la 0 la 100 km / h în mai puțin de 2,9 secunde, înainte de a atinge o viteză maximă de peste 325 km / h.

De asemenea, clienții vor putea comanda un sistem de propulsie electric. MC20 electric va atinge 100 km / h în 2,8 secunde și va avea o viteză maximă de 310 km / h. De asemenea, ar trebui să poată parcurge 323 km cu o singură încărcare.

Maserati nu a mai spus multe despre mașină, dar există ceva componente din fibră de carbon și cântărește mai puțin de 1.500 kg. Măsoară 4.669 mm lungime, 1.965 mm lățime și 1.221 mm înălțime, cu un ampatament de 2.700 mm.

În cabină, MC20 are un instrumentar de bord digital de 10 inci și un ecran al sistemului de infotainment de 10 inci. Mașina are o consolă centrală îmbrăcată în fibră de carbon, cu un încărcător wireless pentru smartphone și un selector al transmisiei cu moduri de condus precum: GT, Wet, Sport, Corsa și ESC Off.

De asemenea, putem vedea un volan din fibră de carbon cu mâner din microfibră, pedele din aliaj, scaune Sabelt și un sistem audio Sonus Faber.

Intră în Galeria Foto

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: AutoItalia


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide