Noua Honda HR-V, varianta de serie pentru Europa, debutează la Geneva

După un prototip (care era la fel ca varianta de serie din punct de vedere stilistic), a venit vremea pentru varianta de serie a noii Honda HR-V. Cu alte cuvinte, un crossover de oraş care o să aibă de înfruntat o competiţie foarte grea: Nissan Juke, Opel Mokka, Citroen C4 Cactus, Renault Captur şi Peugeot 2008, printre alţii.

Noua Honda HR-V, varianta de serie pentru Europa, debutează la Geneva Noua Honda HR-V, varianta de serie pentru Europa, debutează la Geneva

Noua Honda HR-V, sora mai mică a lui Honda CR-V, va apărea în formă finală, de serie, pentru piaţa europeană, la Salonul Auto Geneva 2015.

Nu e prima dată când vedem cum arată urmaşul primului HR-V din anii 2000, el debutând, de fapt, în Statele Unite ale Americii cu numele Vezel, iar apoi sub formă de prototip la Salonul Auto Paris 2014.

Acum, însă, avem toate detaliile cu noul model de oraş al niponilor, iar cele mai importante ţin de dimensiunile interiorului, fiindcă oficialii companiei susţin că noul HR-V are cel mai spaţios habitaclu din segmentul populat în acest moment de modele ca Nissan Juke, Opel Mokka şi Citroen C4 Cactus.

Una dintre soluţiile adoptate de ingineri a fost montarea rezervorului de combustibil sub scaunele din faţă pentru a oferi mai mult loc pentru pasagerii din spate şi pentru portbagaj, capacitatea acestuia fiind de 453 de litri cu bancheta în poziţie normală şi de 1.026 de litri cu bancheta rabatată.

Planşa de bord găzduieşte sistemul de infotainment cu ecran tactil de şapte inci şi sistem de operare Android 4.0.4 (opţional) sau, în cazul versiunilor de bază, un ecran de cinci inci. Sistemul se numeşte Honda Connect şi oferă informaţii din trafic, precum şi acces direct la internet.

Printre dotările disponibile se numără frânarea de urgenţă la rularea în oraş, avertizarea înainte de accident, asistentul de păstrare a benzii de circulaţie, recunoaşterea semnelor de circulaţie şi faza lungă automată.

La capitolul motorizări, noua Honda HR-V vine cu o selecţie de două propulsoare – unul pe benzină de 1,5 litri care dezvoltă 130 CP şi un diesel de 1,6 litri cu 120 CP. Puterea merge doar către roţile din faţă, iar ambele unităţi pot fi cuplate la o cutie de viteze manuală cu şase trepte sau, opţional, la o automată CVT.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.