Rolls Royce Phantom Series II - aşa arată faceliftul lui Rolls Royce în 2012

Cel mai cunoscut producător de maşini de lux, Rolls Royce, aduce la Salonul Auto Geneva 2012 versiunea revizuită a familiei Phantom. Adică primul facelift oficial al celor patru modele Rolls Royce Phantom: limuzina normală, cea cu ampatament alungit, coupe-ul şi cabrioletul.

Rolls Royce Phantom Series II - aşa arată faceliftul lui Rolls Royce în 2012 Rolls Royce Phantom Series II - aşa arată faceliftul lui Rolls Royce în 2012

Pentru că nu vor să fie "băgaţi în aceeaşi oală" cu restul producătorilor auto, oficialii Rolls Royce au înlocuit termenul "facelift" cu "Series II" pentru versiunea revizuită a familiei Rolls Royce Phantom. Care cuprinde 4 modele: Phantom Saloon, limuzina Phantom Extended Wheelbase, coupe-ul Phantom Coupe şi cabrioletul Phantom Drophead Coupe.

Cea mai importantă modificare pentru Phantom Series II este adoptarea luminilor de poziţie de tip LED, sub formă de baghete orizontale, sub faruri, înlocuind proiectoarele rotunde de ceaţă. Se mai remarcă redesenarea uşoară a spoilerelor, în timp ce farurile sunt ceva mai mari şi beneficiază de noi tehnologii, cum ar fi schimbarea direcţiei în curbe sau ajustarea automată a iluminării. În spate, modificările sunt aproape insesizabile, rezumându-se la o nouă formă a evacuărilor, în timp ce stopurile primesc şi ele tehnologia LED.

Din punct de vedere tehnic, motorul V12 rămâne neschimbat în ce priveşte valorile de putere şi cuplu maxim, însă Phantom Series II beneficiază acum de o nouă cutie automată de origine ZF, cu 8 trepte, dar şi de un nou diferenţial spate. Prin urmare, consumul de benzină scade cu până la 10%, iar emisiile CO2 coboară de la 385 g/km la 347 g/km (respectiv de la 388 la 349 g/km pentru limuzina Phantom Extended Wheelbase).

În interior, Series II presupune adoptarea unei noi interfeţe îmbunătăţite între pasageri şi maşină, începând cu noul display central de 8,8 inch (pe care sunt afişate şi imagini de la cele camerele de filmat din faţă, spate şi de pe acoperiş) şi terminând cu sistemul de navigaţie 3D. Evident, sunt disponibile jante cu un nou design, precum şi o nouă paletă de culori pentru caroserie, inserţii din lemn de esenţă rară sau tapiţerii diverse din piele naturală.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.