Vauxhall VXR8 - facelift pentru 2011

Deşi pe la noi nu avem şanse să vedem această berlină foarte performantă, nu putem trece cu vederea faceliftul pe care Vauxhall VXR8 îl primeşte în 2011. Pentru că, acum, maşina chiar te pune în gardă cu ceea ce poate!

Vauxhall VXR8 - facelift pentru 2011 Vauxhall VXR8 - facelift pentru 2011

Chiar dacă Vauxhall e un nume britanic, adevărul este că Vauxhall VXR8 este o maşină australiană, şi anume Holden GTS. Şi, am putea adăuga, este o maşină australiană foarte surprinzătoare, deoarece, pe piaţa engleză, este cea mai accesibilă berlină sportivă cu motor V8.

Vauxhall VXR8 primeste un facelift destul de agresiv pentru 2011

Acum are şanse să devină şi cea mai agresivă, deoarece în 2011 beneficiază de un facelift binevenit, care îi conferă un look mult mai apropiat de performanţele de care este capabil Vauxhall VXR8. Interesant, vorbim de un aspect chiar mai sportiv decât al conceptului Holden Coupe 60, din 2008.

Practic, spoilerul frontal a fost redesenat, având modificate atât grila centrală inferioară, cât şi fantele laterale, în care sunt integrate lumini de poziţie de tip LED. Unii ar putea considera inoportună adoptarea a doi mici "rinichi" pentru grila frontală, care, mai ales din cauza vopselei negre, care face legătura cu fanta inferioară, ne cam duc cu gândul la maşinile BMW. Totuşi, Vauxhall VXR8 reuşeşte să-şi păstreze o puternică notă de originalitate.

Motorul lui Vauxhall VXR8 ramane acelasi V8 de 431 CP, demarajul 0-100 km/h fiind de numai 4,9 secunde

În spate, forma stopurilor a rămas la fel (parcă prea puţin unitară cu restul ansamblului), însă eleronul este altfel, iar spoilerul a fost şi el redesenat. Cele două evacuări trapezoidale sunt cuprinse într-un fel de difuzor central. vopsit în negru şi contrastând cu restul caroseriei. Tot pachetul nu face altceva decât să exprime forţă brută, mai mult decât până acum.

Lucruruile nu se schimbă sub capota cu două fante sportive, unde se ascunde acelaşi motor V8 de 6,2 litri, care dezvoltă 431 CP şi îi conferă lui Vauxhall VXR8 un demaraj 0-100 km/h în doar 4,9 secunde. Totuşi, versiunea facelift a acestei berline vine acum echipată cu suspensie magnetică, precum şi cu un sistem Launch Control.

Vauxhall VXR8 facelift primeste suspensie magnetica si sistem Launch Control

Partea savuroasă a bolidului din ţara cangurilor, dar adaptat pentru ţara reginei, o reprezintă preţul. În Marea Britanie, Vauxhall VXR8 are un preţ de pornire de 49.500 lire sterline pentru versiunea având cutie de viteze manuală cu 6 trepte, respectiv 58.000 euro pentru varianta cu o cutie de viteze automată tot cu şase trepte.

Adică un preţ de pornire de 58.000 euro pentru o berlină cu un look foarte agresiv, cu motor V8 şi care "bate suta" în circa 5 secunde. Pracic, la jumătate faţă de un BMW M5 sau Mercedes E 63 AMG, faţă de care este foarte aproape ca performanţe.

Pretul de pornire pentru Vauxhall VXR8 in Marea Britanie este de 49.500 lire. Foarte tentant!

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.