Aerodinamică à la GT-R Liberty

Deja nu te mai miră prezenţa unui Nissan GT-R, cum nu te mai surprinde probabil niciun kit de tuning. Asta pentru că încă n-ai văzut opera băieţilor de la Liberty Walk.

Aerodinamică à la GT-R Liberty Aerodinamică à la GT-R Liberty

Despre Liberty Walk am mai pomenit pe site, atunci când ţi-am arătat acel Ferrari mai albastru decât un smurf şi mai plat decât o pisică-de-mare. Şi atunci când atelierul de tuning japonez a preparat un Ferrari F40 ca pentru Tokyo Drift. 

Sunt două lucrări pe care nu le vom uita prea curând, însă noi credem că provocarea devine mai mare pe măsură ce maşina este mai predispusă „racolărilor” din partea atelierelor de tuning. De exemplu, să modifici cel-mai-modest-şi-cel-mai-modificat-supecar-din-lume în aşa fel încât să iasă în evidenţă necesită măiestrie. Iar băieţii de la Liberty Walk dau dovadă de ea, atunci când ne pun faţă în faţă cu GT-R-ul lor. 

Să-ţi spunem că are un eleron imens sau că i-a fost aplicat şi lui tratamentul de aplatizare este absolut inutil, atâta timp cât ai galeria foto în faţă. Deci te lăsăm pe tine să tragi concluziile.

O singură menţiune, totuşi: kit-ul costă 27.000 $ (nici 20.000 €) şi nu presupune modificări tehnice. Dar având în vedere că motorul V6 twin-turbo de 3,8 litri poate produce şi 600 CP (în echipare Nismo), nici nu poţi spune că elementele de aerodinamică sunt doar de faţadă. 

 

sursa: HYPRPWR PHTGRPHY & GTChannel via  GTSpirit 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.