Hartmann modifică un Mercedes-Benz V-Class pentru că de ce nu l-ar modifica

Nu este prima dată când Hartmann se ia de autoutilitare Mercedes-Benz şi, sperăm noi, nici ultima. Minunăţia asta chiar arată bine.

Hartmann modifică un Mercedes-Benz V-Class pentru că de ce nu l-ar modifica Hartmann modifică un Mercedes-Benz V-Class pentru că de ce nu l-ar modifica

Bine ai revenit în universul Hartmann, acolo unde nimic nu este prea mare sau prea plictisitor pentru a fi un pic condimentat. Îţi mai aminteşti de Citanul modificat de nemţi? Sau de predecesorul lui V-Class, Vito? Sau de Sprinterul mare şi roşu? Da, Hartmann le-a luat pe fiecare în parte în atelierul său şi le-a dat o altă imagine. 

Iar acum i-a venit rândul lui V-Class să primească tratament preferenţial. Plecând de la un V250 BlueTEC, Hartmann a modificat dieselul I4 de 2,1 litri şi l-a dus până la 224 de cai-putere şi 505 Newtoni-metru - de la parametrii standard 190 CP şi 440 Nm. 

În termeni de performanţă - da, ştiu cât de stupid sună asta - V-Classul cu semnătură Hartmann accelerează acum 0-100 km/h în 9,1 secunde (10,6 dacă vorbim de versiunea 4MATIC) şi până la o viteză maximă de 199 de kilometri pe oră. 

Însă nu despre performanţă este vorba aici, ci mai degrabă despre atitudine. Kitul estetic se pretează de minune liniilor noului V-Class, iar jantele VEST-1 cu diametru de 19 inci completează imaginea de van rău. Te lăsăm pe tine să tragi concluziile, de fapt, după ce vizionezi galeria foto de mai sus.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.