Noua Mazda6 facelift - test in Spania

Am condus versiunea cu facelift a lui Mazda6 şi îmi pare rău că n-am putut s-o păstrez.

Noua Mazda6 facelift - test in Spania Noua Mazda6 facelift - test in Spania

În momentul acesta mă aflu la bordul unui 737-800 în drum spre Viena. Vremea este frumoasă, cerul senin (poate un nor de cenuşă pe aici, pe colo) şi ceva mă ţine parcă strâns de stomac. Nu, nu este centura de siguranţă.

Mai degrabă senzaţia că tocmai am lăsat în urmă Barcelona în toată splendoarea ei. Faptul că mă întorc în una din cele mai prost asfaltate ţări din lume este aşa zisa cireaşă de pe tort. N-aş vrea să credeţi că trec prin astfel de momente de câte ori revin în ţară după o lansare.

Nu, ci doar în cazurile acelea mai rare unde nimereşti o locaţie şi o maşină care ţi se potrivesc de minune. De ce spun asta? Deoarece Mazda6 a stat în garajul ProMotor timp de un an de zile, an în care am ajuns s-o cunosc mai bine decât multe alte modele pe care le-am condus în cadrul testelor noastre de lungă durată.

Şasele este în opinia mea, cea mai frumoasă şi dinamică maşină din clasa ei, adică segmentul mediu. Dacă ne chinuim să încadrăm şi Passat CC în acest segment, atunci este a doua cea mai frumoasă, dar în fine. Acum câteva dimineee...ah ce naiba! Pardon, turbulenţe, plus o schimbare abruptă de direcţie şi altitudine.

Nu degeaba avem întârziere, norul de cenuşă trebuie ocolit iar manevrele se fac live şi pe moment. E plin cerul de urme ale avioanelor care au schimbat ruta fix la aceste coordonate şi arată ciudat. Dar, după cum spuneam, acum câteva dimineţi, am aterizat în Barcelona, unde am primit cheile de la o Mazda6 facelift 2.0 DISI în nivelul de echipare TE.

Era albă şi dotată cu nişte jante din aliaj noi de 17 inch. Dar mai mult despre motorizări şi date tehnice puţin mai târziu. Acum e timpul să vorbim mai în detaliu despre ce înseamnă acest facelift pe una din berlinele mele preferate, care s-a vândut în 281.000 unităţi la nivel global de la apariţia sa pe piaţă, la sfârşitul lui 2007.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.