Am condus noul Infiniti M30d

Autor: Baltateanu Dragos 17 nov. 2010 Test drive

Impresionează însă calitatea. Infiniti a făcut progrese
cu fiecare model lansat în domeniul calităţii materialelor şi al
finisărilor.
Atât la exterior cât mai ales la interior.
Habitaclul lui M este un loc extrem de plăcut. Am condus întâi
modelul M30D în finisarea GT Premium. Este versiunea pentru cei
care preferă confortul în detrimentul sportului. Interiorul
modelului GT este finisat cu un lemn incredibil cu inserţii
metalice. Este prelucrat manual conform unei tehnici japoneze iar
rezultatul final este incredibil. este pentru prima dată când îmi
plac inserţiile de lemn în interiorul unui automobil. Este greu de
descris în cuvinte, găsiţi câteva exemple în galeria foto.

Odată instalat la volan, m-a deranjat faptul că a
dispărut locul unde putea fi înfiptă cheia inteligentă.

Acesta era de obicei în stânga volanului sub bord. Acum trebuie să
ţi cheie în buzunar. Impresionează şi finisarea ceasurilor de bord
al căror fundal este un model sculpat în aluminiu. Totul denotă o
atenţie la detalii remarcabilă care te face să te simţi extrem de
bine. Un element total nou pe care Infiniti îl lansează cu modelul
M este Forest Air. Un buton al sistemului de climatizare care odată
apăsat împrospătează atmosfera cu un miros fin de iarbă proaspăt
cosită sau de pădure. Cele două arome sunt extrem de discrete şi nu
deranjează cu nimic, computerul alternând eficient mirosul de
proaspăt. Un detaliu în plus ce contribuie la starea de bine al
celui de la volan.

Al doilea element care te dă pe spate este liniştea din
habitaclu.
După ce te-ai pus în mişcare şi rulezi pe
autostradă la viteză legală, în interior nu se aude nimic. Doar un
pic de zgomot de la vânt. Acest lucru se datorează sistemului audio
Bose cu Engine Harmonic Cancellation (EHC). Sistemul audio emite o
frecvenţă ce anulează sunetele de frecvenţă joasă emisă de motor.
Împreună cu o insonorizare excelentă şi geamuri groase, interiorul
devine un loc foarte seren.

Motorul diesel este excelent prin prisma cuplului extrem
de generos
. În ciuda dimensiunilor generoase, M-ul devine
destul de sprinten mai ales dacă alegem modul sport din selectorul
aflat pe consola centrală. Nu are însă calităţile dinamice ale unui
BMW 530d. Se aproapie însă de rafinamentul şi confortul unui
Mercedes-Benz E350 CDI. Pentru ceva mai multă sportivitate trebuie
ales modelul M37s.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide