Am condus versiunea diesel Honda Civic 2.2 i-DTEC

Autor: Oraan Mărculescu acum 7 ani Test drive

După ce am luat contactul cu versiunea pe benzină Honda Civic 1.8i cu câteva luni înainte, iată că acum a venit rândul să vedem despre ce este vorba în cazul versiunii diesel. Ca o coincidenţă, modelul de test Honda Civic 2.2 i-DTEC era vopsită în acelaşi alb, deci impresia de deja-vu a fost foarte puternică.

Honda Civic ramane fara dubii cea mai avangardista propunere din segmentul compactelor

Cu alte cuvinte, rămân la părerea că precedenta generaţie avea un design mai extravagant, dar, pe de altă parte, am început să mă obişnuiesc cu liniile mai rotunjite ale noului Civic, care mi se pare cea mai avangardistă propunere din segmentul compactelor de pe piaţa europeană la ora actuală. Este adevărat, e de preferat să fii mai nonconformist din fire, altfel s-ar putea să nu înghiţi stopurile inedite sau ornamentul gri în formă de „T” dintre faruri.

În interior, am avut parte de o mică surpriză: faţă de modelul testat mai demult, care era în echiparea de top Executive, versiunea diesel vine exclusiv în echiparea inferioară Sport, care se diferenţiază în primul rând prin sistemul multimedia. Adică pe consola centrală, în loc de un display tactil practic, avem parte de un modul cu butoane audio de mari dimensiuni.

In echiparea sport, Honda Civic are doar butoane mari pentru audio pe consola centrala

În rest, Civic-ul rămâne fidel displayului inteligent conceput din partea superioară a bordului, comenzilor pentru audio şi cruise control de pe volan, calităţii bune şi aspectului reuşit ale plasticelor bordului sau spaţiului foarte bun, atât pe scaunele din spate, cât şi în portbagaj.

Iar acum, să vedem lucrul cel mai important care ne interesează în acest test: motorul diesel de pe Honda Civic 2.2 i-DTEC, pe pagina următoare.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide