Infiniti G37 Sedan – Test în România

Autor: Adrian Mihălţianu 29 sept. 2009 Test drive

Pe viraje masina se aseaza bine320 CP şi propulsie. Ne
apropiem de domeniul maşinilor sport. Este foarte interesantă
abordarea japonezilor. Nu s-au agitat să vină precum germanii cu
modele cu motoare de 2.0 litri, începând de pe la 150 CP. Nu. Au o
singură motorizare. Dar bună. Vorbim aici de un V6 de 3,7
litri de 320 CP
. Deşi sunt la a doua experienţă cu acest
propulsor, pot spune că am fost şi mai uimit de calităţile
sale.

Capabil să tragă de la ture foarte mici, cu o
putere foarte bună şi un cuplu pe măsură, motorul V6 vine dotat şi
cu distribuţie variabilă ce variază deschiderea supapelor atât în
adâncine cât şi ca timp. Iar asta se traduce astfel: pe lângă
performanţe deosebite (acceleraţie de la 0-100 km/h în doar
5,9 secunde
), la mers normal putem vorbi de un consum
foarte bun, aproape 9 litri consumuţi în regim extraurban în afara
autostrazii.

Ruliu sesizabilSuspensia amortizează perfect aproape orice
fel de groapă, maşina dând senzaţia de masivitate (masa e de peste
1,7 tone), fiind în mod sigur mai puţin sportivă decât un BMW Seria
3 de exemplu. Dar acest lucru este de apreciat, mai ales pe
drumurile din România, acolo unde confortul unui Inifniti G37 Sedan
ar fi ales de majoritatea oamenilor în dauna unei supensii mai
tari. Şi chiar dacă nu regăsim aşa ceva pe modelul nipon, acesta se
achită mai mult decât bine de sarcinile unui condus uşor mai
alert.

Cutia de viteze automată cu şapte trepte este opţională şi vine
cu un ultim raport de multiplicare, ce asigură un
consum redus de combustibil. Interesantă este şi versiunea manuală,
care permite retrogradări fără smucituri, graţie managementului
inteligent al motorului, ce ţine motorul în ture cât este necesar
la schimbarea treptelor de viteză. Revenind la maşina de test,
transmisia automată este totuşi alegerea ideală, pentru confortul
sporit şi schimbarea vitezelor într-un timp mai mult decât
suficient pentru cel puţin 90% din clienţii acestei maşini.

Chiar si soseaua proasta nu e reaÎn modul manual
motorul ajunge până peste 7500 rpm, rupând
aderenţa chiar şi în viteza a treia. Pentru cei care vor însă mai
mult control, avem disponibilă opţional şi o transmisie integrală,
cu acelaşi sistem preluat de la versiunile SUV din gama
constructorului japonez.

Cât costă aceasta vedem în pagina care urmează.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide