Infiniti G37 Sedan – Test în România

Autor: Adrian Mihălţianu 29 sept. 2009 Test drive

Un interior clasicInfinti G37 Sedan este disponibil în
varianta de bază la un preţ cu TVA de 41.900 de
euro
, care cuprinde numeroase dotări: începând de la cheia
inteligentă care permite accesul fără atingerea ei până la farurile
xenon adaptive, sistem audio cu 7 difuzoare, vopsea rezistentă la
zgârieturi, jante de 18 inch şi multe altele. La 43.500 de euro
avem versiunea G37 GT, cu scaunele din piele reglabile electric pe
10 direcţii şi funcţie de memorare.

46.400 de euro costă Infiniti G37S, care ne
oferă roţi spate care virează, jante sport, diferenţial cu
alunecare limitată, etriere cu patru pisonaşe şi scaune sport. Asta
pentru cei care nu sunt satisfăcuţi de performanţele versiunii de
bază, mai mult decât suficiente pentru majoritatea clienţilor. Ca
opţionale regăsim: transmisia automată (2100
euro)
, transmisia integrală(2000 euro), Inteligent Cruise
Control(900 euro), trapă electrică(1000 euro) şi pachet
multimedia(3200 euro) cu GPS, cameră pentru mers cu spatele şi
sistem Bose cu 10 difuzoare.

Garanţia este de 3 ani sau 100.000 de km, în
preţul maşinii fiind incluse şi servicii precum Infiniti Vip
Service sau Infiniti Touring Assistance, totul pentru o imagine
premium cât mai puternică. Iar dacă privim în curte concurenţei, nu
doar că multe dintre ele nu beneficiază de astfel de servicii, dar
la o configurare asemănătoare cu aceea a modelului de test am
observa diferenţe de preţ de chiar şi peste 10.000 de euro. Deloc
de neglijat.

Mai ales când Infiniti G37 Sedan este un model căruia cu greu
poţi să-i găseşti ceva de obiectat, cu un motor puternic dar
economic în acelaşi timp, o ţinută de drum fermă, dotări foarte
bune şi un preţ cel puţin interesant. Mai trebuie doar să afle
potenţialul client de existenţa lui.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide