TEST în premieră cu Jeep Renegade, cel mai mic ambalaj de esenţă off-road

Autor: Andrei Ştirbu 11 sept. 2014 Test in premiera

Fiind din ce în ce mai conştienţi de trendul maşinilor compacte, urban proof, cei de la Jeep s-au hotărât să creeze un autovehicul pe care să-l încadreze, prin dimensiuni, în segmenul B, însă fără a compromite imaginea de off-roader pe care Jeep a propagat-o încă de la prima apariţie, de acum mai bine de 60 de ani. 

Jeep Renagade se laudă, astfel, ca fiind primul SUV de segment B, o maşină cu forme compacte şi cu abilităţi off-road peste oricare alt posibil rival din clasa sa.

Renegade este, de asemenea, primul Jeep not built in USA; ca o consecinţă (benefică, cel puţin din punct de vedere economic) a globalizării, Renegade va fi construit în uzina italiană de la Melfi, alături de viitorul Fiat 500X, cu care va împărţi platforma. 

Există mult prea multe elemente specifice brandului pentru a-ţi crea orice fel de ambiguitate în legătură cu natura lui. Este un Jeep şi îţi vei da seama că este un Jeep chiar şi dacă nu ai văzut în viaţa ta vreun alt model al producătorului american. Limbajul de design pentru noul Renegade se numeşte Tek-Tonic şi se defineşte prin intersectarea formelor moi şi tactile cu cele robuste şi funcţionale. 

Desigur, secretul stă în detalii, pentru care designerii s-au inspirat din elemente care au caracterizat Jeep de-a lungul timpului. La exterior, nu poţi să nu remarci grija specifică, împreună cu decupajul pătrăţos al aripilor. 

Ca oricare Jeep pus pe aventură, Renegade permite pasagerilor să se bucure de cer liber deasupra capului, prin sistemele opţionale My Sky. Poţi opta fie pentru varianta cu două trape electrice, fie pentru cea cu acoperiş demontabil. Şi aceste sisteme pot fi consemnate ca unicitate în segment. 

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide