TEST în premieră cu Jeep Renegade, cel mai mic ambalaj de esenţă off-road

Autor: Andrei Ştirbu 11 sept. 2014 Test in premiera

Înainte să trecem la concluzii, ar trebui să menţionez şi capitolul siguranţă, unde Jeep dispune de o listă cu 60 de intrări. Începând cu cele 6 airbaguri standard şi cu acronimele sistemelor de siguranţă activă (ESC, ERM ETC.) până la Blind Spot Monitoring, LaneSense Departure System, Forward Collision Warning şi Adaptive Cruise Control, Jeep Renegade are cam tot ce-i trebuie pentru a fi catalogat ca sigur

Jeep se află într-o ascensiune puternică în ultimii ani şi are în plan dublarea producţiei până în 2018. Iar un mini-SUV de segment B, cu abilităţi off-road care stârnesc invidie în oricare dintre rivalii săi – Nissan Juke, Opel Mokka, Mitsubishi ASX – nu face decât să deschidă şi mai tare orizonturile Jeep pentru un succes pronunţat în vânzări. 

În cadrul conferinţei de presă s-a menţionat că Jeep Renegade va putea fi achiziţionat şi cu mai puţin de 20.000 €. Fără prea multe detalii, suma aceasta este una destul de vagă, însă 25-30.000 € este o sumă fezabilă pentru o versiune bine echipată – adică oricare, mai puţin Trailhawk, care, cel mai probabil, va sări de 30.000 €. În România, Jeep Renegade este aşteptat la începutul lunii noiembrie 2014.

Jeep Renegade 2.0 Multijet II 4×4 140 CP


Motor: L4, 1.956 cmc, Euro 6
Putere: 140 CP / 3.750 rpm
Cuplu maxim: 350 Nm / 1.750 rpm
Viteză maximă: 182 km/h
Acceleraţie 0-100 km/h: 9,5 secunde
Consum mixt: 5,1 l/100 km, emisii de 134 g/km CO2
Volum portbagaj: 351 / 1.297 de litri
Masă: 1.156 kg
Dimensiuni L / l / î: 4.236 / 1.805 / 1.667 mm

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide