Atac la Tesla: Nissan şi Volkswagen promit autonomii mai bune pentru maşinile electrice

Se pare că marii producători auto, care deja sunt implicaţi în construcţia de maşini electrice, au fost răniţi în orgoliu suficient de tare de marca americană Tesla Motors, încât au decis să îi arate lui Elon Musk ”who's the boss”. Iată ce ne promit Nissan Leaf şi Volkswagen e-Golf.

Atac la Tesla: Nissan şi Volkswagen promit autonomii mai bune pentru maşinile electrice Atac la Tesla: Nissan şi Volkswagen promit autonomii mai bune pentru maşinile electrice

După ce pe internet au apărut mai multe informaţii interesante despre viitoarea Tesla Model III, iată că s-au sesizat şi giganţii Volkswagen şi Nissan. Care contracarează cu informaţii şi mai interesante despre viitoarele generaţii VW e-Golf, respectiv Nissan Leaf.

Pentru început, Nissan Leaf va oferi, începând din toamna acestui an, o baterie mai performantă, care va creşte cu până la 30% autonomia maşinii. Dacă acum Leaf are o autonomie maximă de 200 km (cu 10 km mai mult decât e-Golf), upgrade-ul va însemna un plus de aproape 50 km faţă de rivalul german.

Nissan Leaf ”îi ia faţa” lui VW e-Golf încă din acest an, oferind o autonomie cu circa 50 km mai bună

 

Mai mult, Nissan pregăteşte pentru viitoarea generaţie Leaf o baterie revoluţionară (spun ei), cu o densitate enegetică mult mai mare. Aşa încât viitorul Leaf, care ar trebui să apară în 2017 (odată cu Tesla Model III, coincidenţă?) promite pur şi simplu dublarea autonomiei actuale.

Nici VW nu stă degeaba şi anunţă că va avea gata o super-baterie, cu o densitate energetică de 3 ori mai mare decât a bateriilor actuale, în condiţiile aceluiaşi gabarit şi a unei siguranţe superioare. Cu alte cuvinte, viitorul e-Golf (probabil Golf 8 electric) promite peste 500 km autonomie! Dar pentru asta trebuie să mai aşteptăm nişte ani.

Volkswagen promite să-şi ia revanşa cu o ”super-baterie”, dar un super e-Golf nu ştim când va apărea, încă

 

Pentru reamintire, Tesla Model III anunţă o autonomie maximă de circa 400 km şi un preţ de vreo 30.000 de euro, în condiţiile în care va rivaliza cu modele premium precum BMW Seria 3 sau Mercedes-Benz C-Class. Voi ce credeţi:

VOR AVEA VÂNZĂRI MAI BUNE NISSAN LEAF ŞI VW E-GOLF?