Creştere a vânzarilor în prima jumătate a anului 2010 pentru Hyundai

Hyundai a comercializat 191.338 de unităţi în prima jumătate a anului 2010 – cea mai mare valoare înregistrată într-o perioadă de şase luni de când compania a început să importe autovehicule în Europa, cu peste 20 de ani în urmă.

Creştere a vânzarilor în prima jumătate a anului 2010 pentru Hyundai Creştere a vânzarilor în prima jumătate a anului 2010 pentru Hyundai

Cele mai recente date furnizate de ACEA indică faptul căvânzările Hyundai au crescut cu 10,2% comparativ cu primele şaseluni ale anului 2009 - situându-se încă o dată deasupra pieţeieuropene, care în aceeaşi perioadă a crescut cu 0,6%.

Performanţa remarcabilă Hyundai din prima parte a anului, care acondus marca spre o cotă de piaţă de 2,6% în Europa, esteconfirmată de faptul că producătorul auto s-a clasat ca liderasiatic pe mai multe pieţe cheie din Europa, inclusiv pe cea maimare piaţă de desfacere auto a continentului, Germania.

Modelele gamei "i" îşi continuă succesul în segmentele din carefac parte. i30 hatchback şi wagon, modele produse în Europa, auînregistrat creşteri ale vânzărilor cu 41% faţă de primul semestrual anului 2009, depăşind împreună cifra de 60.000 de unităţi în2010. Modelul i20 proiectat în Europa a atins o creştere de 40%faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009, în timp ce modelul i10 aînregistrat o evoluţie de 3%. ix35, SUV-ul Hyundai din segmentul C,a contribuit de asemenea la impresionantele rezultate din primajumătate a anului în curs, fiind preluate peste 60.000 de comenziîn patru luni de la momentul la care a devenit disponibil pe piaţaeuropeană, în luna martie.

Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, adeclarat: "Suntem foarte mulţumiţi de modul în care am evoluat pânăla acest moment al anului. Scopul nostru a fost să păstrăm trendulatins în urma stimulentelor guvernamentale din 2009. Acum acesteprograme vor lua sfârşit şi suntem fericiţi că suntem înascensiune."

"Lansarea modelului ix35 în primul trimestru ne-a ajutat săcompensăm scăderea cererii care a afectat alţi producători auto şine aflăm acum într-o poziţie oportună pentru atingerea obiectivuluipentru anul în curs, şi anume dobândirea cotei de piaţă de2,75%".

"Deşi piaţa auto europeană se pregăteşte pentru provocărileurmătoarelor luni, suntem rezervaţi, dar totodată optimişti,deoarece pentru noi va începe cea mai aglomerată perioadă delansări de produse. Vom aduce 10 modele şi versiuni noi pe piaţaeuropeană, unele în segmente complet noi mărcii noastre."