Jocul farurilor laser continuă: Audi încearcă să dreagă busuiocul

După ce BMW a livrat primele exemplare ale noului i8, model care a intrat în istorie drept primul automobil de serie cu faruri laser, Audi încearcă să recupereze o parte din terenul pierdut într-un mod… discutabil. Detalii în continuare.

Jocul farurilor laser continuă: Audi încearcă să dreagă busuiocul Jocul farurilor laser continuă: Audi încearcă să dreagă busuiocul

După o luptă destul de amuzantă între BMW şi Audi în ceea ce priveşte primul model de serie cu faruri laser, câştigători au fost, în cele din urmă, cei de la BMW cu noul i8, după ce au livrat, cu câteva luni înainte de data anunţată iniţial, primele opt exemplare ale hibridei sportive, iar toate opt au fost dotate cu faruri laser.

La fel ca în melodia lui Lenny Kravitz, BMW i8 spune „I wanna fly away!”

Iar acum, după ce competiţia s-a terminat, iar BMW a ieşit învingător în cursa farurilor laser, Audi încearcă să dreagă busuiocul aşa cum poate şi a anunţat că ediţia limitată R8 LMX este „cea mai rapidă maşină de serie cu faruri laser”, scrie BMW Blog.

Postarea de pe facebook a celor de la Audi

Ceea ce e adevărat, fiindcă Audi R8 LMX atinge 100 km/h în 3,4 secunde şi ajunge la o viteză maximă de 320 km/h, în vreme ce i8 are nevoie de 4,4 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, iar viteza maximă este de 250 km/h.

Şoferii de i8 vor vedea destul de des imaginea asta, însă vor fi mai zen, ştiind că maşina lor poluează mai puţin

Jocul ar trebui să se termine aici, ceea ce va fi nemaipomenit, fiindcă toată această joacă este doar o luptă de orgolii şi nu îi ajută cu nimic pe potenţialii clienţi.