Premio Barami, primul centru Premio din Pipera

Goodyear Dunlop Tires România împreună cu partenerul său Barami Trading SRL inaugurează Premio Barami, primul magazin-service Premio din Pipera şi al optulea în lanţul de franciză de la Goodyear recent introdus pe piaţa românească a service-ului de anvelope.

Premio Barami, primul centru Premio din Pipera Premio Barami, primul centru Premio din Pipera

Goodyear, unul dintre cei mai mari producători de anvelope din lume, continuă extinderea activităţilor pe piaţa din România cu un nou magazin-service Premio. În programul de franciză recent introdus pe piaţa de service şi retail cu anvelope, Barami Trading SRL devine partener francizat Premio şi este prima firmă din zonele limitrofe ale capitalei care a îmbrăţişat acest concept de standardizare a serviciilor de calitate a service-ului şi retail-ului de anvelope.

Situat pe Şoseaua Erou Iancu Nicolae nr.126, cartier Pipera, oraşul Voluntari, Premio Barami este un centru complet nou, cu o dispunere neconvenţională a spaţiilor interioare. Cu o suprafaţă de 1200 mp destinaţi service-ului şi alţi 1500 mp destinaţi depozitului de anvelope, situat la subsolul clădirii, Premio Barami dispune de 5 rampe de lucru, un elevator pentru schimbul de ulei şi unul pentru geometrie.

"Rata investiţiei pe care am realizat-o în momentul de faţă se ridică la peste 200.000 de euro. Locaţia în care ne desfăşurăm în prezent activitatea ne-a ajutat destul de mult să avem această investiţie de start, ea fiind fostul sediu al unei reputate fabrici de leduri. Vom continua să realizăm investiţii în această locaţie. Suntem un centru Premio complet nou şi dorim să ne extindem cu încă 6 rampe pentru spălătorie, 2 noi rampe de lucru şi un hotel pentru anvelope", a declarat Bogdan Bălănescu, administrator al firmei francizate Barami Trading SRL.

Conceptul Premio la nivel european presupune standardizarea calităţii. Investiţiile realizate până în prezent în lanţul de franciză Premio în cele două ţări gestionate de subsidiara locală a Goodyear, România şi Bulgaria, ating 3,5 milioane de euro şi continuă să crească în centrele ce vor fi lansate în următoarea perioadă.