Puterea celebrităţii naşte confuzii până şi pentru vedete

Reţelele de socializare dăunează grav sănătăţii

Puterea celebrităţii naşte confuzii până şi pentru vedete Puterea celebrităţii naşte confuzii până şi pentru vedete

Cum să nu-l ştiţi pe Hammond? Richard, băiatul de la Top Gear. De la fostul Top Gear, acum la enormul Grand Tour – un serial cu zeci de episoade şi 8.8 stele pe imdb. Nu ştim cât crede Hammond în promovarea de sine sau dacă se ocupă alţii de ea. Cert şi-o face la minimum. Pe constul de Instagram, “hamsterul” englez are un singur post. Instagram de obligă să pui şi tu, acolo, o poză, când îţi faci cont, la activare. Singura pe care a pus-o Hammond e cu el complet dement, cu o faţă de care s-ar speria şi colegii lui de TV. Cu o singură postare, Hammond şi-a procurat până azi 330.000 de followeri (urmăritori dacă vreţi voi neapărat să vorbim româneşte).

---> Clarkson face un apel disperat după ce internetul îl ia la mişto. Ajutaţi-l să afle marca şi modelul uneia dintre cele mai cunoscute maşini din Europa de Est <---

Pe poza cu pricina el are 30.000 de like-uri. Postul a împlinit aproape 2 ani de zile. De atunci, el nu a mai postat absolut nimic. La descrierea contului, Hammond şi-a trecut – small confused bloke ... da, confuz rău.