galerie

BMW F 800 S - test în RO


  • Este un sportiv cu minime valenţe de tourer, dar nu beneficiază de protecţie la vânt.
  • Foarte manevrabil şi uşor de manevrat, BMW F 800 S devine repede un prieten bun pe două roţi.
  • Poziţia în şa devine foarte obositoare în traficul urban, dar la drum lung este destul de comodă.
  • Acceleraţii şi reprize foarte bune, fără a fi nărăvaş în mod neplăcut.
  • Se pretează mai mult pentru mersul solo, în spate nefiind un spaţiu prea încăpător şi nici comod.
  • Cuplul foarte bun al motorului bicilindric nu creează probleme în urcările abrupte.
  • Lui BMW F 800 S îi place în curbe - dar adevăratul potenţial îl descoperă cei cu valenţe de piloţi. Nu a fost cazul în testul de faţă...
  • După câteva zeci de kilometri, se impune o pauză. Însă BMW F 800 S te poate duce aproape 100 km fără a te obosi excesiv.
  • Partea frontală aminteşe întrucâtva de vechile touringuri bavareze. Parbrizul destul de mic are mai mult rol estetic.
  • "Cocoaşa" nu este de la rezervor - acesta este plasat sub şa, conferind un centru de greutate mai coborât.
  • Motorul cu doi cilindri în linie este de provenienţă Rotax. Sună a BMW doar după 3.000 rpm, grav şi viril.
  • Braţul suspensiei spate este remarcabil din punct de vedere estetic. Tehnic, F 800 S este la înălţime.
  • În loc de lanţ avem o curea de transmisie: nu necesită întreţinere, dar trebuie schimbată cam la 20.000 km.
  • Discuri perforate, etrierei Brembo, sistem ABS: frânele lui BMW F 800 S sunt de mare încredere, chiar şi în utilizare intensivă.
  • Computerul de bord este opţional, nefiind absolut necesar. Indicatoarele sunt relativ îngrămpădite, dar suficient de ergonomice.
  • Butonul de start-stop în versiune moto. Butoanele de semnalizare sunt pe ambele mânere, fiind uşor de accesat.
  • Claxonul necesită un deget mare foarte lung sau mişcarea mâinii de pe ghidon. Butonul "INFO" este pentru computerul de bord.
  • Far cu formă asimetrică, în noul stil BMW. Faza mică este activă tot timpul, atunci când motorul funcţionează.
  • Butucul cheii, pentru deblocarea şeii, este sub stop. Nu este uşor de găsit, dar nici nu e necesar - sub şa nu se poate depozita nimic.
  • La prima vedere nu pare, dar semnalizatoarele albe sunt foarte vizibile pentru ceilalţi. Carenele vibrează la ralanti, dar nu supărător.
  • Oglinzile retrovizoare au suprafaţa cam mică, dar, în majoritatea timpului, oferă o vizibilitate destul de bună.
  • BMW F 800 S - test în RO
1/1
BMW F 800 S - test în RO