Ofertă atractivă pentru clienţii de maşini electrice Volkswagen

Clienţilor maşinii electrice VW e-Up! le este pus la dispoziţie un program denumit ”pachetul pentru mobilitate suplimentară”, care ar trebui să-i convingă pe cei sceptici că merită cumpărate maşini electrice. Iată despre ce este vorba.

Ofertă atractivă pentru clienţii de maşini electrice Volkswagen Ofertă atractivă pentru clienţii de maşini electrice Volkswagen

Programul ”pachetul pentru mobilitate suplimentară” este, pentru moment, oferit doar clienţilor din Germania care îşi achiziţionează un VW e-Up!, prima maşină electrică de serie mare pe care Volkswagen a lansat-o la Salonul Auto Frankfurt 2013.

Prin acest program, clientul unui VW e-Up! are dreptul să utilizeze gratuit, timp de 30 de zile pe an, o maşină Volkswagen cu motor convenţional. Fie că e vorba de necesitatea de a căra obiecte voluminoase, la care nu se pretează un e-Up!, fie că vorbim de voiaje mai lungi, care depăşesc mult autonomia de 150 km a maşinii electrice.

Detaliile acestui program atractiv încă nu sunt cunoscute, dar se pare că va exista o limită de kilometri, după care utilizatorul va fi taxat. Este un mic pas în plus faţă de Renault Zoe, care le oferă clienţilor din Franţa un program atractiv de leasing pentru maşini cu motoare convenţionale, pentru situaţiile în care modelul electric nu e satisfăcător.

Practic, prin acest gen de programe, producătorii de maşini electrice încearcă să îi facă pe potenţialii clienţi să treacă peste temerile ţinând de autonomia redusă a maşinilor electrice.

Principiul de bază este simplu şi se adresează utilizatorilor care folosesc maşina electrică în proporţie de 80-90% din timp pe trasee scurte (în regim urban sau pentru navetă) şi pentru care devine rezonabilă închirierea pe termen scurt a unei maşini convenţionale, pentru drumuri lungi.

Ce alte propuneri mai aveţi pentru producătorii de maşini electrice pentru a le face mai atractive pentru publicul larg?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.