Noul model Dacia Sandero vs. rivalii de clasă mică

Autor: Oraan Mărculescu 21 sept. 2012 Dosar & Analize

Apărut pe piaţă în 2005 ca Fiat Grande Punto (deoarece era o evoluţie serioasă faţă de precedenta generaţie), modelul italian a trecut printr-un facelift substanţial în 2009, care a însemnat şi abordarea unei noi titulaturi, Punto EVO, iar la finalul lui 2011 a mai avut dreptul la un upgrade, care a dus şi la păstrarea denumirii simple Fiat Punto.

Aşadar, vorbim de o citadină aproape de finalul de carieră, care a acumulat destul de multă experienţă în domeniul maşinilor de clasă mică şi care îşi propune să ofere un pachet decent. Ca design, diferenţele faţă de Sandero sunt clare, Punto având o linie dinamică mai pronunţată şi o imagine de marcă destul de apropiată de… Maserati.

Interiorul lui Punto a primit îmbunătăţiri destul de mari faţă de Grande Punto, mai ales în ce priveşte calitatea materialelor şi a asamblării, care se anunţă mai bună decât în cazul lui Sandero, dar italienii stau bine şi în ce priveşte echiparea şi generozitatea opţiunilor.

Gama de motoare constă din trei motoare pe benzină, cu puteri între 69 şi 85 CP, în timp ce domeniul diesel este acoperit de MJet-ul de 1,3 litri şi 75 CP. Prin urmare, nu vorbim de pretenţii majore în privinţa dinamicii, Punto anunţându-se puţin mai bun decât Sandero ca manevrabilitate.

Deoarece italienii mizează pe un bun raport preţ/dotări, Punto porneşte de la aproape 12.000 euro, dar în spatele acestei valori se ascunde un echipament standard mai bogat decât la Sandero, în timp ce opţiunile au preţuri rezonabile.

Punto se adresează, în general, celor care vor un confort mai bun, aşa încât cei care pun accentul pe buget vor fi clar atraşi de Sandero.

CE ALEGEŢI, FIAT PUNTO SAU NOUA DACIA SANDERO?

Să vedem alt rival pe următoarea pagină

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide