PARIS 2010: Dueluri premiere importante

Autor: Oraan Mărculescu 07 oct. 2010 Dosar & Analize

Cum rămâne cu bijuteriile dedicate
colecţionarilor?
Am avut aşa ceva şi la Paris 2010: pe de o
parte, versiunea decapotabilă
Ferrari 599 SA Aperta
, pe de altă parte versiunea decapotabilă

Porsche 911 Speedster
.

Ferrari 599 SA Aperta vs. Porsche 911 Speedster

Ambele modele se laudă cu cifre de producţie
limitate:
italienii vor fabrica doar 80 de astfel de
maşini (care deja au fost cumpărate de clienţii fideli), iar
germanii se limitează la 365 de exemplare, un număr care aminteşte
de celebrul model sport din anii ’50, Porsche 365 Speedster.

Ferrari propune pentru SA Aperta aceeaşi platformă tehnică de la
coupe-ul 599 GTO (motor V12 de 670 CP), iar iniţialele SA
celebrează 80 de ani de colaborare între constructorul italian şi
casa de design Pininfarina
(SA provine de la Sergio e
Andrea Pininfarina).

Porsche 911 Speedster nu este cu mult diferit faţă de un 911
Cabrio normal, dar preia motorizarea şi setările de la altă
versiune specială,
911 Carrera GTS
(motor boxer în 6 cilindri, de 408
CP).

Atât Ferrari SA Aperta, cât şi Porsche 911 Speedster au în comun
acoperişul minimalist, recomandat doar în situaţii de vreme
rea, dar şi parbrizul „tăiat”
, maşinile având o înălţime
mai redusă şi un stil mai purist.

Totuşi, în materie de exclusivism şi, de ce să nu recunoaştem,
creştere a valorii în timp, italienii rămân preferaţii
colecţionarilor. Aşadar, Ferrari 599 SA Aperta vs. Porsche
911 Speedster: 1 – 0.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide