Mercedes-Benz Sprinter, partener al Festivalului Brazilor de Crăciun

Mercedes-Benz România a susţinut, pentru al cincilea an consecutiv, Festivalul Brazilor de Crăciun, un eveniment unic organizat anual, în decembrie, de Salvaţi Copiii.

Mercedes-Benz Sprinter, partener al Festivalului Brazilor de Crăciun Mercedes-Benz Sprinter, partener al Festivalului Brazilor de Crăciun

Mercedes-Benz România a susţinut, pentru al cincilea an consecutiv, Festivalul Brazilor de Crăciun, un eveniment unic organizat anual, în decembrie, de Salvaţi Copiii. Noul Sprinter, echipat să facă faţă oricărei provocări, a oferit suport logistic organizatorilor pe parcursul pregătirii evenimentului.

Considerat cel mai mare eveniment caritabil din ţară, Festivalul Brazilor de Crăciun este centrat pe licitaţia brazilor de Crăciun creaţi de unii dintre cei mai renumiţi şi mai apreciaţi designeri români. Fondurile strânse sunt investite în programele educaţionale ale organizaţiei.

„Ne bucurăm că am fost alături şi în acest an de Organizaţia Salvaţi Copiii şi că am făcut încă un pas spre un viitor în care toţi copiii să aibă acces la educaţie. Ca de fiecare dată, Noul Sprinter a fost partenerul de încredere al organizatorilor pe durata pregătirii evenimentului, asigurând transportul în siguranţă al celor mai creativi brazi de Crăciun.”, a declarat Bogdan Ciubuc, Sales and Marketing Manager Vans în cadrul Mercedes-Benz România.

În cei 18 ani de la lansare, Festivalul Brazilor de Crăciun a devenit un eveniment de referinţă, la care participă cei mai influenţi manageri de companii, antreprenori, persoane publice, oameni de business şi de media, în scopul strângerii de fonduri pentru sprijinirea proiectelor educaţionale ale Salvaţi Copiii.

De-a lungul ediţiilor Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvaţi Copiii a strâns fonduri în valoare de 4.547.800 euro şi astfel a oferit asistenţă pentru 34.485 de copii, beneficiari ai programelor educaţionale Grădiniţe Estivale, A Doua Şansă şi Şcoală după Şcoală.

Acest parteneriat a oferit şansa ca Salvaţi Copiii şi Mercedes-Benz să îşi consolideze colaborarea începută în 2013, prin iniţierea în România a campaniei globale de educaţie rutieră Mobile Kids, datorită căreia se formează în fiecare an câte o generaţie de copii informată corect cu privire la siguranţa în trafic.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.