Noul şef Dacia are planuri mari: extinderea producţiei, noi angajări şi lansarea unui nou motor

Noul şef Dacia are planuri mari: extinderea producţiei, noi angajări şi lansarea unui nou motor

Investiţii de cel puţin 100 mil. euro, prima creştere a capacităţii de producţie din ultimul deceniu, planuri pentru 300 de noi angajaţi şi lansarea unui nou motor

Noul şef Dacia are planuri mari: extinderea producţiei, noi angajări şi lansarea unui nou motor Noul şef Dacia are planuri mari: extinderea producţiei, noi angajări şi lansarea unui nou motor

Investiţii de cel puţin 100 mil. euro, prima creştere a capacităţii de producţie din ultimul deceniu, planuri pentru 300 de noi angajaţi şi lansarea unui nou motor care ar putea duce businessul Dacia la peste 6 mld. euro sunt temele de pe agenda noului director general al Dacia, Christophe Dridi.

Noul director general al Automobile Dacia spune, într-un interviu acordat Ziarului Financiar, că principalul avantaj al României îl reprezintă nivelul instruirii oamenilor şi faptul că aici grupul francez deţine întreg lanţul, de la proiectare la producţie şi vânzare.

„Am lucrat în Franţa, Maroc, Mexic, Japonia, iar în România am întâlnit locul cu cele mai bune talente. În plus, aici avem tot lanţul, de la design, inginerie, testare, producţie de maşini şi componente, cel mai mare centru logistic şi divizie comercială“, a spus Christophe Dridi.

El a preluat conducerea Automobile Dacia în luna decembrie a anului trecut, după un interimat asigurat de Jerome Olive Alliance, Regional SVP Manufacturing Process Engineering & Supply Chain Eurasia Region, care anterior a mai deţinut conducerea Dacia.

Christophe Dridi a venit la conducerea celei mai mari companii de pe plan local cu misiunea de a demara cea mai puternică expansiune a uzinei din ultimii ani. Grupul Renault a refuzat ani la rând să extindă capacitatea uzinei Dacia dincolo de pragul de 350.000 de unităţi, dar la finalul anului trecut a anunţat oficial că va duce producţia la 406.000 de unităţi pe an, iar acest lucru se va întâmpla până la finalul anului 2020, odată cu reînnoirea gamei. Spre exemplu, anul viitor ar trebui să se lanseze noile generaţii Logan şi Sandero, iar la finalul anului 2021 este aşteptat Duster facelift.

„Vom creşte capacitatea de producţie a uzinei de la Mioveni de la 350.000 de maşini în prezent, la 406.000 de unităţi până în 2020. Am demarat deja investiţiile de peste 100 mil. euro, din care 25 mil. euro reprezintă ajutor de stat. Planul este să angajăm încă 300 de noi angajaţi. La capacitatea de 406.000 de unităţi vom ajunge la sfârşitul anului 2020, început de 2021. Când va ajunge producţia efectivă la acel nivel, va depinde de clienţi“, a spus Christophe Dridi.

Citeşte mai departe pe Mediafax.ro

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.