Preţuri pentru Seat Tarraco în România. Cel mai mare SUV al spaniolilor oferă şapte locuri – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 21 ian. 2019 Știri auto

Noul Tarraco este poziţionat în vârful familiei de SUV-uri a mărcii SEAT, fiind „fratele mai mare” al modelelor Ateca şi Arona.

Noul SUV de talie mare are numele inspirat de oraşul mediteranean Tarragona, un centru istoric şi cultural, cu o arhitectură impresionantă, dar cu un spirit tânăr, proaspăt şi aventuros. Denumirea Tarraco a fost aleasă pentru noul SUV de talie mare prin votul a peste 140.000 de fani ai mărcii, aceştia participând la finala concursului #SEATseekingName.

Cel mai nou model proiectat şi dezvoltat de SEAT în Martorell (Barcelona) şi produs în Wolfsburg (Germania) marchează al treilea punct de reper în ofensiva SUV a companiei şi prezintă, totodată, o privire în viitorul limbajului de design al noilor modele SEAT. 

Noul SUV dispune de atributele-cheie ale întregii game SEAT: design şi funcţionalitate, sportivitate şi confort, accesibilitate şi calitate, tehnologie, dar toate îmbrăcate într-o formă potrivită pentru variate stiluri de viaţă.

Noul SEAT Tarraco este conceput pentru acei şoferi care au nevoie de utilitatea unui automobil cu 5 sau 7 locuri, de caracterul practic al unei poziţii mai ridicate la volan, dar care apreciază totodată designul atractiv şi echilibrul între eleganţă şi o alură încrezătoare. Iar acest echilibru este asigurat pentru ambele linii de echipare: Style şi Xcellence.

În România, preţul de start a lui Tarroco este de 26.754 de euro, cu nivelul de echipare Style – versiunea are motor pe benzină de 1.5 litri şi 150 de CP, 4X2 şi cutie manuală cu 6 trepte. 

Cel mai scump Tarroco ajunge la 37.446 de euro, în nivelul de echipare Xcellence. Este dotat cu motor diesel de 2.0 liti, cutie de viteze automată DSG7 şi tracţiune 4DRIVE. 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide