Harley Davidson 2008

Autor: Dan Vache 01 aug. 2007 Știri auto

Primul este XL1200N, adică Nighster. Special pentru europeni, pe lângă un nume nou şi coloristică mată, Sportsterul de 1200 cmc a căpătat ceva centimetri la garda la sol şi implicit nişte grade la unghiul maxim de înclinare şi se poate considera acum un roadster adevărat.

Street Bob este un nou entry-level în familia Dyna şi se laudă cu un ghidon drag-bar, o perche de faruri cromate şi… cam atât.

Familia Softail se îmbogăţeşte cu doi membri, Rocker şi Rocker C, adică primul cu mai mult crom şi cu şa detaşabilă pentru pasager. Ambii fraţi se laudă cu o anvelopă de 240 mm montată într-o basculă ce creează impresia unui spate rigid.

O altă noutate a ofertei pentru sezonul viitor este capacitatea cilindrică a motoarelor familiei VRSC. Motorul V-Twin Revolution a crescut la 1.250 cmc şi oferă 123 CP şi 115 Nm. Mai mult, pentru a ţine sub control această herghelie, Harley a dotat acest propulsor cu un ambreiaj antihopping.

Din sezonul următor, modelele Ultra Classic Electra Glide, Road King Classic versiunea 105 Anniversary, Custom Vehicle Operations (CVO) Screamin’ Eagle Ultra Classic Electra Glide şi Screamin’ Eagle Road King vor fi dotate cu ABS, o premieră pentru Harley-Davidson. Opţional, şi celelalte modele ale gamei touring precum şi VRSC-urile vor putea fi doate cu ABS, dar numai în limita stocurilor.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide