29 iunie în istoria automobilistică

Pe 29 iunie 1932, Audiwerke, DKW, Wanderer şi Hoch fuzionează luând naştere Auto Union şi celebrul logo cu patru cercuri înlănţuite.

29 iunie în istoria automobilistică 29 iunie în istoria automobilistică

29 Iunie 1932 - Din cauza pierderilor pe care companiile Audiwerke/DKW, Horch şi Wanderer le înregistrau în acea perioadă cele patru hotărăsc să se unească sub denumirea Auto Union. Simbolul ales pentru a simboliza fuziunea a fost unul cât se poate de evocator, cele patru cercuri, şi peste ani a devenit unul dintre logo-urile inconfundabile. Iniţial acest logo a fost plasat doar pe modelele de curse Auto Union, care concurau cu cele Mercedes de la egal la egal, în timp ce mărcile din alianţă foloseau logo-urile proprii.

Alianţa a fost însă dizolvată în 1965, atunci când Volkswagen a cumpărat Auto Union şi singura marcă păstrată a fost Audi. Logo-ul cu patru cercuri a fost însă salvat şi folosit pentru a evidenţia noua marcă din portofoliul VW.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.