A doua ediţie Visualart Challenge

Şi a doua ediţie Visualart Challenge a avut alături ca partener marca BMW. Competiţia de creaţie îşi propune să fie un instrument de afirmare şi susţinere pentru tinerii artişti, iar a doua ediţie a adus şi o săptămână de workshop-uri cu artişti români consacraţi, din ţară şi străinătate.

A doua ediţie Visualart Challenge A doua ediţie Visualart Challenge

Evenimentul, organizat de comunitatea on-line Visualart.ro, în intervalul octombrie-noiembrie 2010, a propus participanţilor o temă de creaţie, lăsând libertate totală pentru alegerea modului de exprimare. Competiţia din acest an a avut ca temă "Viteza" şi a atras peste 90 de participanţi cu peste 120 de lucrări variate - de la sculptură la desen, fotografie, pictură sau animaţii 3D şi scurt metraje. Rezultatul a fost o interpretare deosebit de variată a conceptului de "Viteză", iar cele mai bune lucrări se vor reuni într-o primă expoziţie la librăria Triptic, Str Alecu Russo nr 8, în perioada 6-20 decembrie.

Alexandru Mirea, ocupantul primului loc şi câştigătorul unui premiu de 2500 Euro, a convins juriul cu o sculptură de peste şase metrii lungime reprezentând un rechin. Lucrarea foloseşte creativ componente de BMW, metal şi cauciuc pentru a crea un automobil care se transformă treptat în rechin - evocând grila radiatorului modelelor clasice ale mărcii. Impresionează dinamismul reprezentării, cu subiectul surprins în plină mişcare, cu coada arcuită. Mirea revine în competiţie după ce în anul precedent a ocupat locul doi cu o altă lucrare spectaculoasă - un model BMW Z4 construit din peste 4000 de cocori de origami.

Competiţia a adus multe lucrări de valoare care impresionează prin creativitate şi tehnică. Este o colecţie deosebită de lucrări care evocă o viziune personală a artiştilor despre "viteză", un concept care probabil niciodată nu a mai fost declinat în atâtea forme şi sensuri.

"Suntem încântaţi că suntem alături de Visualart în această competiţie. A fost o temă deosebit de generoasă care este foarte apropiată mărcii: Viteza este unul dintre ingredientele principale ale plăcerii de a conduce, însă fiecare are o interpretare foarte personală a acestui concept. Dorim să mulţumim tuturor celor care au participat şi au dat valoare acestei competiţii şi suntem încântaţi că marca noastră a putut fi sursă de inspiraţie pentru tinerii artişti încă o dată. Salutăm şi deschiderea celorlalţi parteneri, Gealan şi Astra Asigurări. Prin susţinerea lor competiţia a putut să crească şi să ofere mai multă valoare comunităţii", a declarat Alex Şeremet, Corporate Communications Manager BMW Group România.

Visualart Challenge a venit în acest an cu o serie de premii importante în valoare de peste 5000 Euro şi cu o serie de workshop-uri importante cu artişti consacraţi. Un element unic al concursului este ideea de comunitate. Astfel participarea nu a însemnat doar înscrierea lucrărilor în forma finală, toate ideile au fost prezentate pe un forum on-line, discutate şi analizate de membrii Visualart.ro. S-a urmărit şi stimularea interacţiunilor constructive pentru o comunitate puternică.

De asemenea, competiţia se doreşte şi un instrument important de afirmare pentru artiştii cu cele mai valoroase lucrări înscrise în concurs. Expoziţia de la librăria Triptic va fi doar un prim pas într-o serie de evenimente de promovare.

În galeria foto puteti admira şi restul lucrărilor înscrise în concurs.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.