Cam aşa se prezintă munca din spatele imaginilor fascinante din lumea auto

Tehnologia ne ajută să creăm imagini memorabile, care ajung pe pereţii căminelor noastre sub forma visului la care aspirăm. Însă şi munca din spatele acestora este una deloc uşoară.

Cam aşa se prezintă munca din spatele imaginilor fascinante din lumea auto Cam aşa se prezintă munca din spatele imaginilor fascinante din lumea auto

În cazul în care te întrebai care este diferenţa dintre imaginile făcute cu telefonul mobil (poţi să foloseşti ce filtru vrei tu) şi imaginile făcute de profesionişti, poţi să arunci o privire la acest clip de YouTube. 

Fotograful, GF Williams, este unul dintre cei mai cunoscuţi în Marea Britanie, iar imaginea este una de calibrul prestigiului său. Publicul din ziua de astăzi apreciază fotografia curată, însă cea prelucrată îl hipnotizează cu adevărat. Aşa că nişa fotografiilor puternic prelucrate este din ce în ce mai vastă. Iar munca prestată de ei pentru a ajunge la produsul final este una demnă de tot respectul.

Avem şi noi fotografi „digitali” în România? Desigur. Unul dintre cei mai de succes este Ciprian Mihai (responsabil pentru imaginile campaniei outdoor BMW în România şi pentru calendarul KLAR pe 2015) ale cărui imagini ne trimit pe siteul rivalilor de la Automarket la fiecare test publicat. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.