CASCO - asigurarea care nu asigură tot! Ce NU spun firmele de asigurări

CASCO - asigurarea care nu asigură tot! Ce NU spun firmele de asigurări CASCO - asigurarea care nu asigură tot! Ce NU spun firmele de asigurări

 


De regulă, atunci când încheiem o poliţă facultativă de asigurare de tip CASCO plecăm de la asigurator cu inima împăcată că avem toate situaţiile acoperite. Ei bine, în realitate există anumite „zone gri”, neacoperite de poliţă, dar aceste aspecte, de cele mai multe ori, nu sunt comunicate clientului, însă sunt regăsite în contractul proaspăt semnat.

Spre exemplu, una dintre prevederile contractuale arată că asiguratul nu beneficiază de despăgubire în situaţia în care „nu a luat toate măsurile necesare pentru limitarea pagubei”, scrie economica.net. Acest fapt ridică o întrebare foarte importantă: În caz de vandalism sau furt cum demonstrez că am luam măsurile necesare pentru limitarea pagubei ţinând cont de faptul că marea majoritate a maşinilor sunt parcate, în aer liber, în spatele blocurilor?

Nu sunt incluse în asigurare nici pagubele provocate motorului sau ale altor componente prin creşterea temperaturii, şi nici cele produse prin acţiunea curentului electric. Iar în cazul în care se constată că şoferul a continuat rularea în urma apariţiei unei defecţiuni majore (de exemplu: baie de ulei spartă) firma de asigurare refuză plata.

Dacă în cazul unei greşeli de reparaţie dauna iniţială se agravează firma de asigurare nu mai plăteşte fiind nevoiţi să cereţi despăgubiri service-ului respectiv.

Pe lângă preţul ridicat al poliţelor CASCO existenţa unor clauze de excludere nu fac nimic altceva decât să „alunge” clienţii firmelor de asigurare fapt care se oglindeşte în numărul redus de poliţe CASCO vândute.

Pentru a evita aceste aspecte, cereti sfatul unui consultant in asigurari.


 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.