Concursul Mecanicul Anului a deschis înscrierile naţionale la ediţia din acest an

Competiţia Mecanicul Anului se adresează mecanicilor si diagnosticienilor auto profesonişti

Concursul Mecanicul Anului a deschis înscrierile naţionale la ediţia din acest an Concursul Mecanicul Anului a deschis înscrierile naţionale la ediţia din acest an

Ajuns la a 8-a ediţie, competiţia se adresează mecanicilor si diagnosticienilor auto profesonişti. Cei mai buni 100 dintre ei vor ajunge în semifinala de la Cluj-Napoca, pe 23 noiembrie, şi doar 10 pe scenă pentru trofeul final. Marele premiu al competiţiei este noul Citroen C3. 

Până pe 10 noiembrie, mecanicii si diagnosticienii auto pot accesa pagina oficială a competiţiei, unde îşi pot crea un cont care le dă acces la un test online. 

Concursul are 2 secţiuni: Mecanică şi Diagnoză

Concurenţii pot participa la o singură secţiune din cele două. Testul poate fi parcurs o singură dată, iar participanţii au la dispoziţie un timp limitat, de 60 de minute, pentru a rezolva cele 45 de întrebări.

Primii 50 clasaţi la ambele categorii pleacă la Cluj Napoca, la etapa a doua, care are loc pe 23 noiembrie, Wonderland Cluj Resort. În ziua cea mare, concurenţii încep cu un test scris ce reduce la 10 numărul celor care urcă pe scenă la secţiunea Diagnoză.

La secţiunea Mecanică, după proba scrisă, rămân pe poziţii doi finalişti care au de executat, concomitent, o operaţiune mecanică pe un motor instalat pe un stand, în maxim 20 de minute. Cel care reuşeşte s-o facă cel mai rapid câştigă.

La Diagnoză, penultima etapă, desfăşurată pe o scenă în faţa unei săli pline de pofesionişti, se axează pe o probă de tipul „Ştii şi Câştigi” (proba pupitrelor): cel care are are cel mai rapid răspuns corect merge mai departe.

Primii doi clasaţi trec la proba practică, o întrecere tensionată. Două maşini identice pe scenă, cu aceeaşi defecţiune, pe care cei doi finalişti trebuie s-o identifice şi s-o repare în 30 de minute! 

Competiţia premiază şi SERVICE-UL ANULUI - service-ul care reuşeşte să aibă trei angajaţi calificaţi în etapa probelor scrise, în orice secţiune.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.