Cum arată noua bijuterie a infrastructurii din România - GALERIE FOTO

Lucrările au durat 5 ani de zile

Cum arată noua bijuterie a infrastructurii din România - GALERIE FOTO Cum arată noua bijuterie a infrastructurii din România - GALERIE FOTO

Noul pod rutier care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră la Agigea şi face legătura între DN 39 şi autostrada A4, evitând trecerea prin localităţile Lazu şi Agigea, cel mai mare pod rutier de tip hobanat din România, va fi deschis circulaţiei la începutul săptămânii viitoare.

Prima lecţie de condus alături de un şofer profesionst incognito produce o reclamă genială - VIDEO

Minunea tehnologică a Chinei: autostrada construită deasupra unui râu - GALERIE FOTO

Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime SA, lucrările de montaj al aparatelor de reazem definitive s-au finalizat pe 6 octombrie, "în prezent fiind îndeplinite condiţiile pentru demararea etapei de recepţie la terminarea lucrărilor”, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Tot din 19 octombrie va fi deschis traficului accesul pe la Poarta 10 bis a Portului Constanţa, pe ambele sensuri.

Cum să conteşti o amendă de circulaţie sau o amendă luată în autobuz: model de contestaţie şi ghid practic

Şoferiţă încătuşată în centrul Bucureştiului, după ce a trecut pe roşu, apoi s-a certat cu poliţia - VIDEO

Noul pod care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră, la Agigea, la câteva sute de metri în aval de cel vechi - care face legătura cu DN 39 Constanţa - Mangalia, este cel mai mare pod rutier de tip hobanat construit în România, o investiţie finanţată prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.

Podul are o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 metri, iar lăţimea podului este de 17,4 metri, permiţănd circulaţia pe patru benzi.

Când se montează CAUCIUCURILE DE IARNĂ. Cât sunt amenzile, cât te costă montajul şi alte informaţii utile - DOSAR COMPLET

Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Pilonii de pe maluri care susţin tablierul podului prin fascicule de hobane au o înălţime de 66 metri deasupra nivelului mării.

Cât te costă să conteşti în instanţă o amendă de circulaţie

Valoarea totală a contractului de finanţare al întregului proiect "Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări aferente infrastructurii rutiere şi de acces în Portul Constanţa” a fost de 191.797.112 lei. Din acest proiect face parte şi obiectivul "Bretea rutieră de conectare cu DN39”, care are ca obiectiv decongestionarea traficului pe DN 39, prin construirea unui drum cu două benzi, în continuarea podului rutier de la km 0+540 peste Canalul Dunăre - Marea Neagră şi joncţiunea cu DN 39 în apropierea intrării în localitatea Eforie Nord.

Imagini uimitoare. Cum se descurcă pilotul automat al noii maşini Tesla în traficul din New York

Proiectul a fost finanţat prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.

Lucrările au început în luna iulie a anului 2010, după ce au fost întârziate mai bine de jumătate de an de la data programată din cauza contestaţiilor depuse la procedurile de atribuire a lucrărilor şi a selectării consultantului.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.