Ferrari în România

Ferrari, prestigioasă marcă auto recent ajunsă în România, are planuri mari privind vânzările în perioada următoare, oficialii fiind încrezători în apetitul românilor pentru lux.

Ferrari în România Ferrari în România
Ferrari vrea să ajungă la vânzări anuale de circa 50 de maşini în România, peste trei-patru ani, creşterea numărului de automobile Ferrari livrate la nivel mondial datorându-se evoluţiei din statele emergente, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Ferrari, Luca di Montezemolo.

"În ultimii doi ani, vânzările Ferrari în Europa de Est au crescut cu peste 100%, cea mai importantă prezenţă a mărcii în rândul acestor state fiind în Turcia. În România, vrem ca peste trei-patru ani să vindem 40-50 de maşini şi vom limita numărul livrărilor, pentru că strategia Ferrari presupune ca dorinţa şi cererea pentru un autoturism să fie mai mare decât numărul de livrări", a spus di Montezemolo, citat de MEDIAFAX, la inaugurarea primei reprezentanţe Ferrari din România, prin partenerul oficial Forza Rossa.

Preşedintele companiei a declarat că a ales România şi nu un alt stat din regiune din trei motive. Primul este că pe site-ul Ferrari s-au înscris foarte mulţi fani din România. Al doilea motiv este acela că România este un partener de tradiţie pentru Italia, iar în al treilea rând România prezintă potenţial de creştere economică şi ca piaţă pentru automobile sport de lux.

Primul showroom cu facilităţi de service din România al producătorului de maşini sport de lux a fost deschis în urma unei investiţii iniţiale de cinci milioane de euro. Sediul Forza Rossa, amplasat în zona DN 1, în Otopeni, lângă aeroportul internaţional Henri Coandă, va găzdui de asemenea un magazin Ferrari, birouri şi sediul clubului posesorilor de automobile Ferrari.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.