Iată câştigătorii campaniei "Renault caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”

Dintre cei 100 de ambasadori desemnaţi, locuitorii din Bucureşti au dat dovadă de cel mai pronunţat spirit olimpic, fiind urmaţi de cei din judeţele Prahova şi Constanţa.

Iată câştigătorii campaniei "Renault caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!” Iată câştigătorii campaniei "Renault caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”

Ca dovadă a faptului că performanţa se naşte din spirit olimpic, Bucureştiul este lider şi în topul judeţelor din care vin cei mai mulţi dintre sportivii români participanţi la Jocurile Olimpice de la Londra 2012: 22 de sportivi s-au născut în Capitală, în timp ce 6 sportivi sunt din Cluj şi 5 din Iaşi.

În cadrul campaniei online organizate de Renault, sute de români şi-au înscris povestea, în încercarea de a demonstra că valorile olimpice nu îi animă numai pe sportivi, ci îi pot inspira şi motiva şi pe oamenii obişnuiţi în activitatea lor zilnică. Poveştile prezentate pe www.megane-olympic.ro sunt crâmpeie din viaţa românilor de succes de toate vârstele şi toate ocupaţiile, de la studenţi la medici, de la agenţi de vânzări până la profesori, exemple concrete ale modului în care aceştia au decis să-şi ghideze existenţa după valorile olimpice.

Din cei 100 de ambasadori selectaţi din întreaga ţară, 34 sunt din Bucureşti, 6 din judeţul Prahova şi 5 din judeţul Constanţa. Ceilalţi 55 de ambasadori sunt din judeţele Alba, Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Buzău, Călăraşi, Caraş-Severin, Cluj, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Iaşi, Ilfov, Mureş, Neamţ, Olt, Sibiu, Suceava, Timiş, Vâlcea, Vaslui şi Vrancea, arătând amploarea naţională a campaniei Renault.

Iată câteva dintre poveştile celor care s-au făcut remarcaţi prin excelenţă, profesionalism şi fair-play în cadrul campaniei iniţiate de Renault România:

  •  „La 34 de ani am alergat primul meu maraton, iar în 2011 am alergat în şase luni maratoane pe toate continentele.” – povesteşte unul dintre românii care a convins juriul că merită titlul de „ambasador al valorilor olimpice”.
  • Printre ambasadori se numără şi un inventator - „În 2006, am participat la Salonul Internaţional de Invenţii Genius 6, în calitate de co-inventator al produsului „Micromanometru”. Deşi tânăr, m-am implicat cu seriozitate, dinamism şi profesionalism, pentru a oferi informaţii tehnice corecte şi a reprezenta cu cinste angajatorul. În timpul jurizării preliminare, am combătut ideile unui membru al comisiei, pentru a reliefa aspectul inovator de excelenţă al produsului, fapt care s-a concretizat într-o medalie de aur.”
  • „Pasiunea mea pentru muzică a început în urmă cu 12 ani. Prin consecvenţă şi profesionalism am ajuns sa duc la îndeplinire un vis mai vechi- o marcă înregistrată, un brand şi un studio pe masură.”- povesteşte un alt ambasador Renault, animat de pasiunea pentru muzică.

Prin intermediul campaniei „Renault caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, derulată pe platforma www.megane-olympic.ro, românii au fost mai aproape de spiritul olimpic şi de performanţele sportivilor care ne-au reprezentat la Londra. Cei 100 de câştigători, selectaţi dintre sute de poveşti înscrise, au fost invitaţi la Gala de Premiere a Sportivilor Medaliaţi la Jocurile Olimpice de la Londra, unde au trăit bucuria de a-i cunoaşte pe toţi sportivii medaliaţi la Londra, alături de care au simţit mari emoţii în timpul celor 3 săptămâni de competiţie. Fiecare dintre cei 100 a primit o diplomă de ambasador al valorilor olimpice şi un album cu fotografiile şi autografele tuturor 2 sportivilor din delegaţia României. În plus, cel mai norocos dintre ambasadorii valorilor olimpice a câştigat o excursie de două persoane la Londra.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.