Mazda în Second Life

Mazda Motor Europe câştigă un prestigios trofeu OttoCar pentru Insula Nagare din Second-Life, devenind cea mai bine reprezentată marcă auto pe cel mai mare site de creaţie 3D.

Mazda în Second Life Mazda în Second Life

Premiul pentru cea mai originală prezenţă a unei mărci auto în Second Life, prin “Insula Mazda Nagare”, a fost înmânat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de firma AutoVision, care oferă premii o dată la doi ani pentru cele mai bune filme promoţionale şi campanii publicitare online din industria auto.

“Insula Mazda Nagare” a fost lansată la foarte puţin timp după apariţia, în luna februarie, a conceptului Mazda Hakaze, prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Vizitatorii site-ului au fost premiaţi cu câte o maşină Hakaze virtuală, pentru a face un test-drive pe insulă. De la începutul lansării şi până azi, 20.000 de persoane au vizitat Insula Nagare, iar peste 4.000 de useri au "condus" conceptul Mazda Hakaze.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.