Mazda5 facelift lansată oficial în Europa

Noua versiune a modelului Mazda5 a fost lansată oficial şi va fi comercializată în România începând cu 15 februarie, la un preţ de bază cu toate taxele incluse de 17.790 Euro.

Mazda5 facelift lansată oficial în Europa Mazda5 facelift lansată oficial în Europa

Noua variantă beneficiază de un facelift la nivelul design-ului exterior şi de îmbunătăţiri în ceea ce priveşte confortul şi siguranţa pasagerilor, promovând un consum de combustibil mai mic şi emisii de CO2 mai scăzute.

Design-ul exterior al modelului lansat în 2005 a fost modificat, astfel încât noua versiune este mai prietenoasă şi mai dinamică. Vehiculul este mai sportiv datorită noilor modificări aduse barei din faţă şi grilei frontale. Modificările design-ului exterior au păstrat caracteristicile dinamice ale modelului, evidenţiate printr-un coeficient de rezistenţă la înaintare de doar 0,29.

Noul model va dispune de patru variante de motorizare, două pe benzină – de 1,8l şi de 2l, precum şi două pe motorină de 2l, ce dezvoltă 110, respectiv 143 CP. Motorul MZR 2l pe benzină a fost complet revizuit şi beneficiază acum de acceleraţie cu comandă electrică şi distribuţie variabilă (S-VT), care permit atingerea unui cuplu maxim la o turaţie mai mică a motorului şi un răspuns mai bun în orice treaptă de viteză. Agilitatea noului model este pusă în valoare de două noi cutii de viteze – o cutie manuală cu şase viteze ca dotare standard şi una opţională cu cinci viteze, automată, pentru prima dată în dotarea Mazda5.

Obiectivul de vânzări pentru noul model Mazda5 în România în 2008 este de 50 de unităţi, dintre care 20% vor fi echipate cu motorizări pe benzină şi 80% cu motorizări diesel.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.