Noua generaţie Porsche Cayenne atrage cumpărătorii

La o lună de la lansarea oficială pe piaţa românească, importatorul Porsche România SRL raportează 29 de vânzări pentru noul model SUV Porsche Cayenne.

Noua generaţie Porsche Cayenne atrage cumpărătorii Noua generaţie Porsche Cayenne atrage cumpărătorii

"Target-ul pe care ni l-am propus, de 60 Cayenne vândute în 2010, este unul extrem de ambiţios, mai ales în condiţii de criză, însă credem cu tărie în toate modelele pe care le distribuim, iar noul Cayenne nu face excepţie de la această regulă. Este o masină dinamică, dar confortabilă, spaţioasă în interior, dar cu un aspect compact la exterior, dotată cu tehnologie de ultimă generaţie, dar clasică si fidelă brand-ului pe care îl reprezintă.", a declarat Adrian Pascu, Brand Manager Porsche.

Noul Porsche Cayenne este un exponent al strategiei de dezvoltare consecvente "Porsche Intelligent Performance", care se traduce printr-o greutate scăzută cu până la 185 kg, un consumul de combustibil cu 23% mai mic si prin emisii de CO2 reduse cu 26%. Din cele cinci variante de motorizare disponibile din luna mai a acestui an, în topul preferinţelor clienţilor români se situează modelul Diesel, din care s-au vândut 16 unităţi, urmată de varianta S, cu 7 unităţi vândute. Noutatea absolută a noii generaţii de SUV-uri Porsche o reprezintă modelul Cayenne S Hybrid, cu un sistem de propulsie "full hybrid", care a reusit să atragă până în acest moment trei cumpărători.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.