Noul Kadjar, prezentat în exclusivitate la standul Renault de la Salonul Auto de la Paris 2018 - GALERIE FOTO

Design-ul exterior a noului Renault Kadjar este regândit şi are acum un stil mai dinamic şi rafinat, însă păstrând liniile de SUV

Noul Kadjar, prezentat în exclusivitate la standul Renault de la Salonul Auto de la Paris 2018 - GALERIE FOTO Noul Kadjar, prezentat în exclusivitate la standul Renault de la Salonul Auto de la Paris 2018 - GALERIE FOTO

Noul Renault Kadjar este prezentat în exclusivitate la standul Renault de la Salonul Auto de la Paris 2018. Design-ul exterior este regândit şi are acum un stil mai dinamic şi rafinat, însă păstrând liniile de SUV. 

Noul SUV adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic şi apoi lansat pe Captur şi Megane. Dezvoltat de Alianţă în colaborare cu Daimler, acesta se află la cel mai înalt nivel din punct de vedere al performanţei. Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule (FDP). Acest motor "TCe FAP" are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală şi TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.

Noul Kadjar primeşte motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fără niciun impact asupra performanţei. De asemenea, motoarele propuse pe Kadjar, denumite acum "Blue dCi", oferă mai multă putere şi plăcerea de a conduce.

- Blue dCi 115 are 5 CP în plus şi un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generaţia anterioară. Disponibil cu o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit ulterior cu transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC.

- Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, având o putere mai mare cu 20 CP faţă de modelul precedent. Cuplat la o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit atât cu transmisie 4x2 cât şi cu transmisie 4x4.

Clienţii pot alege modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17°, iar cel de degajare este de 25°.

Comercializarea în Romania este programată în prima parte a anului 2019.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.