Opel 24h - cele mai bune oferte timp de două zile!

Acţiunea Opel 24h vine cu cele mai bune oferte pentru clienţii prezenţi în data de 15 şi 16 aprilie în showroom-urile Opel din toată ţara.

Opel 24h - cele mai bune oferte timp de două zile! Opel 24h - cele mai bune oferte timp de două zile!

Vineri, 15 aprilie, şi sâmbătă, 16 aprilie, în cadrul acţiunii Opel 24h consilierii de vânzări vor prezenta clienţilor cele mai bune oferte pentru un pachet complex: automobil Opel, garanţie extinsă, mobilitate extinsă, CASCO special, soluţii financiare complete.

În ambele zile ale evenimentului, începând cu ora 9 dimineaţa şi până la ora 21, distribuitorii Opel sunt pregătiţi să întâmpine la showroom clienţii interesaţi de oferta unică din 2011. Toate maşinile din gama Opel, inclusiv modelele comerciale, sunt incluse în campania celor mai bune oferte din an, Opel 24h, disponibilă doar 24 de ore şi numai în showroom-urile Opel.

În ambele zile, maşini de drive-test stau la dispoziţia clienţilor pentru a-i convinge de ce campania Opel 24h este o ofertă pe care nu trebuie să o piardă:

- 40% reducere la accesorii

- 23% reducere la garanţia extinsă

- 25% reducere pentru asigurarea CASCO

- Ofertă financiară "Cetelem 24h": 4 luni de graţie la plată şi rata fixă în lei

Mult-premiatele modele Opel sunt apreciate pentru designul şi calităţile lor, dar şi pentru fiabilitatea dovedită. Marca a venit deja cu noutăţi în acest an: noul Opel Corsa, recent lansat la showroom-uri şi noul Antara, plecat chiar în această săptămână să descopere cele mai frumoase peisaje din România.

Organizaţia germană independentă DEKKRA a evaluat 230 de modele auto în 15 milioane de acţiuni de service şi, ca urmare a numărului de defecte înregistrate, Opel Insignia a fost desemnat cel mai bun model, având o rată de defect de 96,1%. Mai important este însă că la ediţia anterioară a raportului acelaşi titlu a fost atribuit tot unui model Opel, best sellerul Corsa, dovedind că rezultatele nu sunt întâmplătoare.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.