Opel îşi înnoieşte logo-ul

Opel va avea, oficial începând din iulie, o emblemă mai modernă, cu un design modificat, menită a-i conferi mărcii o imagine mai dinamică şi mai impunătoare.

Opel îşi înnoieşte logo-ul Opel îşi înnoieşte logo-ul
Prima maşină care va beneficia de noua siglă va fi chiar Opel Insignia, berlina de clasă medie de la care Opel are speranţe foarte mari. Noua siglă este mai mare dimensional şi realizată în stil tridimensional, cu denumirea "OPEL" înscrisă în partea superioară. Finisarea este demnă de segmentul premium şi anunţă începutul unei noi ere pentru Opel. Simbolul fulgerului ("blitz"-ul) a fost adoptat în 1963, devenind o caracteristică importantă a imaginii Opel.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.