Parcă-i vedem pe nemţi cum se bâlbâie de panică (galerie foto)

Un pic mai mult stil pentru dv

Parcă-i vedem pe nemţi cum se bâlbâie de panică (galerie foto) Parcă-i vedem pe nemţi cum se bâlbâie de panică (galerie foto)

Ştiţi cum e când cumperi acelaşi pachet de unt conscrat. E acelaşi, pe care scrie cu albastru UNT şi e făcut de acelaşi producător. Bravo lui că a păstrat ambalajul de tristă amintire. Nu te interesează preţul, procentul de grăsime, organismul tău are deja un reflex cu consumul acestui tip de unt. Pot să apară alte sortimente mai bune, mai sănătoase şi chiar mai ieftine că probabil 99% dintre noi vom alege acelaşi UNT.

Trecând la un nivel de preţ de 20.000 de ori mai mare, obişnuinţa de consum se manifestă la fel şi în cazul limuzinelor. Nu vorbim de alte clase, deşi se păstrează regula şi în alte clase. Vorbim de limuzine. Oamenii care au bani de limuzine – sau hai să le spunem maşini de lux ţinând cont că Rolls-ul e limuzină – se gândesc la 3 maşini: Mercedes S Klasse, BMW Seria 7 sau Audi A8.

Parcă A8 şi S Klasse şi-au consolidat mai bine în conştiinţa publică ideea de limuzină. Şeptarul parcă a rămas ceva “mai” sport şi încă nu e văzut ca un iaht de lux. În orice caz, astea sunt primele 3 soluţii la care se gândesc oamenii cu bani. În virtutea slăbiciunilor pentru producţia şi garanţia germană, Phaeton-ul a fost singura care s-a mai pus un pic umăr la umăr cu cele 3 tancuri tradiţionale.

În orice caz, Lexus exista 1 la 1.000 şi cam aici se termina cu maşinile din clasa lux. Din partea cealaltă privită situaţia, nici alţi producători nu s-au băgat să-i concureze pe nemţi. Adică nu au produs maşini în acea clasă. Era o clasă rezervată nemţilor şi nimeni nu a considerat eficient să se bage într-un segment riscant. Probabil din acelaţi motiv al afinităţii exagerate pentru maşini germane. V-aţi fi luat un Peugeot sau un Renault de talia lui S Klasse? Păi, vedeţi? Exact asta spunem. Chiar dacă maşinile ar fi fost excepţionale, nu ar fi câştigat un război cu nemţii.

Toyota are însă curajul şi mai ales pe piaţa japoneză, acolo unde se pregăteşte să vândă a treia generaţie a limuzinei Century. Premiera e la Salonul Auto Internaţional de la Tokyo.

Maşina are 5.33 m lungime şi un ampatament de 3.1 metri. Înăuntru, maşina are orice opţiune posibilă din 2017, inclusiv lumini speciale pentru zone de citit sau de relaxare.

Motorul este un V8 de 5 litri. Toyota a păstrat secretele puterii şi pe cele ale performanţelor, precum şi un sistem care plasează maşina în categoria hibridelor.

TOYOTA CENTURY 2018 (GALERIE FOTO)

 

 

 

 

 

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.