Premieră dublă pentru Mazda la Salonul Auto de la Tokyo

Mazda Motor Corporation va expune la Salonul Auto...

Premieră dublă pentru Mazda la Salonul Auto de la Tokyo Premieră dublă pentru Mazda la Salonul Auto de la Tokyo

Mazda Motor Corporation va expune la Salonul Auto de la Tokyo 2017 două modele concept: unul care anunţă produsele viitoarei generaţii şi altul care întruchipează direcţia de design a modelelor de generaţie următoare. Mazda va prezenta, de asemenea, motorul pe benzină SKYACTIV-X în cadrul expoziţiei care se deschide pentru public din 28 octombrie până la 5 noiembrie, după zilele dedicate presei, din 25 şi 26 octombrie.

Conceptul de produs, un hatchback compact, care îmbină tehnologia şi designul de ultimă generaţie, îşi va face debutul mondial la Tokyo. Dispune de arhitectură SKYACTIV, tehnologii de generaţie viitoare bazate pe filosofia de design Mazda centrată pe om care oferă funcţionalitate optimă, şi este alimentat de SKYACTIV-X, primul motor* comercial pe benzină din lume ce utilizează aprinderea prin compresie. Rezultatul este o performanţă dinamică îmbunătăţită semnificativ, combinată cu un exterior care atrage privirile.

Modelul de viziune de design defineşte în acelaşi timp conceptul de design de generaţie viitoare Mazda – o expresie mai profundă a limbajului de design KODO, apreciat la nivel global, care a debutat pe Mazda CX-5 în 2012.

De asemenea, în cadrul showului se vor expune Mazda CX-8, noul SUV crossover cu trei rânduri de scaune, cu un upgrade major la nivelul motorizării SKYACTIV – D 2,2 diesel, precum şi o ediţie specială Mazda MX-5 Red Top. Mazda CX-8 se va afla la vânzare în Japonia, în luna decembrie. Mazda MX-5 va dispune de un plafon de culoare roşu cireş şi tapiţerie de piele nappa.

„În august, am anunţat viziunea Sustainable Zoom-Zoom 2030, viziunea noastră pe termen lung asupra dezvoltării tehnologiei,care stabileşte modul în care Mazda speră să utilizeze plăcerea de a conduce, atracţia fundamentală a automobilului, pentru a ajuta la rezolvarea problemelor cu care se confruntă oamenii, pământul şi societatea. Viziunea la care se angajează Mazda este aceea de a reduce substanţial emisiile de CO2. Noi credem că cel mai bun mod de a realiza acest lucru este de a reduce emisiile în condiţii reale, dar oferind în acelaşi timp un amestec de motoare cu ardere internă şi tehnologii electrice, luând în considerare situaţia energetică şi mixul energetic al fiecărei regiuni”,spune Masamichi Kogai, Director reprezentant, CEO şi Preşedinte Mazda. „Standul nostru din acest an marchează începutul unei noi ere pentru Mazda. Vom prezenta un concept cu design şi tehnologii care vor defini o nouă generaţie de maşini Mazda. Printre acestea se numără SKYACTIV-X, un motor pe benzină care realizează un vis de lungă durată în industria auto mondială.”

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.