Renault Megane by Fernando Alonso

Renault sărbătorește revenirea lui Fernando Alonso și succesul modelului Megane printr-o campanie de publicitate internațională.

Fernando Alonso este din nou la Renault, concurând pentru echipa cu care a obținut cele mai valoroase performanțe, Renault F1 Team. “Toți avem o senzație deosebită atunci când cumpărăm un nou automobil” este sloganul campaniei ce se remarcă prin tonul destins, subliniat de coloana sonoră a spotului TV, melodia “Cheek to Cheek” de Fred Astaire. Acesta începe cu apariția lui Fernando Alonso, care se pregătește relaxat să părăsească hotelul, la volanul sclipitorului său Megane F1 Team. Gata de plecare, campionul are însă de depășit niște “obstacole”, pe care le invinge cu atitudine de gentleman și afișând zambetul unui barbat de succes.

De la lansarea din 1995, Renault a comercializat circa 7,5 milioane de exemplare Megane, în timp ce modelele RS, Clio și Megane au atins numărul de 13.000 de exemplare livrate în 2007 în 40 de țări. Prin asocierea cu Fernando Alonso, Renault urmărește consolidarea statutului său de constructor generalist de automobile, cu o pronuntață imagine sportivă. Campania de publicitate internationață a luat startul în Spania, pe 14 martie și se va lansa în alte 10 țări
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.