Salonul Auto Beijing 2010 a fost vizitat de 800.000 de oameni

Salonul Auto Beijing 2010 se dovedeşte unul de record: 800.000 de vizitatori. Mai mult decât orice alt mare salon auto. Mai miră pe cineva?

Salonul Auto Beijing 2010 a fost vizitat de 800.000 de oameni Salonul Auto Beijing 2010 a fost vizitat de 800.000 de oameni

Dacă mai faceţi parte dintre cei care nu consideră Salonul Auto Beijing 2010 un eveniment foarte important pentru lumea auto, înseamnă că ştirea ar trebui să sune cam aşa: doar 0,5% din populaţia Chinei a vizitat Auto China 2010. Ceea ce sună pesimist şi insignifiant, nu-i aşa?

Poate, însă, dacă realizăm că vorbim de o populaţie de 1,4 miliarde, asta înseamnă că numărul vizitatorilor salonului auto chinezesc se ridică la circa 800.000. Ceea ce înseamnă mai mulţi decât la saloane cu un renume clar mai mare, Geneva 2010 (692.000) sau Detroit 2010 (715.000).

Cu alte cuvinte, vorbim de un record de vizitatori la un salon auto în 2010. Raportat strict la salonul chinezesc, faţă de ediţia din 2008 organizatorii anunţă o creştere a numărului de oameni de 17%. De reţinut că în data de 1 mai aproape 150.000 de vizitatori au luat cu asalt expoziţia de maşini, unde au fost expuse aproape 1.000 de modele, din care 89 de premiere mondiale.

Salonul chinezesc a fost şi unul prolific din punct de vedere business: producătorii de maşini exclusiviste au înregistrat vânzări cumulate de 22 de milioane de euro, clienţii interesaţi cumpărând nu mai puţin de 40 de bolizi, de la Bugatti Veyron Grand Sport (vândut în prima zi a salonului) până la cele 6 Maserati din standul italienilor.

Prin urmare, China chiar nu mai poate fi neglijată, atât ca piaţă auto, dar mai ales ca şi constructori de maşini. Oare Salonul Auto Paris 2010 va reuşi să doboare acest record de vizitatori?

P.S.
Tot în China, se vor deschide porţile unui alt salon auto chiar în weekendul următor, de data asta la Shanghai. Unde vor participa toţi marii producători - ba, mai mult, sunt anunţate noi premiere mondiale.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.