Volvo ne aduce aminte că maşinile suedeze se nasc din frig, întuneric şi depresie. Dar şi din multă frumuseţe

Volvo ţine să bată darabana pe ideea că maşinile lor sunt, totuşi, suedeze, iar ăsta e un lucru bun, pentru că Suedia este o ţară superbă din multe puncte de vedere. Iar ultimul lor clip de promovare face referire la sufletul suedez, cel din mijlocul iernii...

Volvo ne aduce aminte că maşinile suedeze se nasc din frig, întuneric şi depresie. Dar şi din multă frumuseţe Volvo ne aduce aminte că maşinile suedeze se nasc din frig, întuneric şi depresie. Dar şi din multă frumuseţe

Poezie pură. Aşa ar putea fi rezumat clipul de mai jos, în care Volvo încearcă să ne spună că frigul, întunericul şi depresia celor 4-5 luni de iarnă sunt elementele care au determinat inginerii suedezi să fie atât de atenţi la calitatea maşinilor lor. Pentru că, ne spun ei, dacă alţii îşi construiesc maşinile mai ales pentru ţările cu soare şi vreme caldă, suedezii le gândesc să reziste şi la cele -30 de grade Celsius cât au dimineţile de deasupra Cercului Polar, dar şi la viscolul, gheaţa şi elanii care apar pe drumuri când ţi-e lumea mai dragă. Iar spiritul suedez, călit în frig, întuneric şi depresie, duce la lucruri călduroase, luminoase şi vesele. În compensaţie. 

Admiraţi şi voi Suedia în toată splendoarea ei brută:

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.