Volvo XC90 facelift este disponibil pentru comenzi. Cât costă în România SUV-ul suedez?

Volvo a lansat în România versiunea restilizată a vârfului de gamă XC90. Principala noutate adusă de facelift este noua gamă de motorizări electrificate, care reprezintă un pas înainte în ambiţiosul obiectiv strategic al producătorului - până în 2025 toate autovehiculele să fie electrificate, iar 50% din maşinile vândute să fie integral electrice.

Volvo XC90 facelift este disponibil pentru comenzi. Cât costă în România SUV-ul suedez? Volvo XC90 facelift este disponibil pentru comenzi. Cât costă în România SUV-ul suedez?

Noile motorizări diesel electrificate includ tehnologia KERS - sistem de frânare cu recuperare a energiei cinetice), purtând acum eticheta „B” în loc de clasicul „D” pentru diesel. Sistemul transformă o parte din energia cinetică ce de regula se pierde la frânare, în energie electrică, stocată mai departe într-o baterie de 48V, în timp ce tehnologia Mild Hybrid foloseşte energia electrică înmagazinată în baterie pentru a micşora sarcina motorului termic, îndeosebi în momentul pornirii de pe loc. Beneficiile celor doua sisteme aduc economie de combustibil, emisii reduse şi o plecare de pe loc mult mai confortabila.

„Noul Volvo XC90 le oferă clienţilor noştri posibilitatea de a conduce în modul pur electric pe o distanţă mai lungă, de aproape 50 de kilometri, cele mai multe călători zilnice putând fi făcute fără emisii poluante. Orice model din gama Volvo poate fi comandat în versiune electrificată, iar şoferii se pot bucura de experienţa Volvo, cu un impact tot mai mic asupra mediului”, afirmă Andrei Huidan, Marketing Manager EIT – Forum Auto, importator Volvo Cars în România.

Motorizarea B5 folseşte o versiune îmbunătăţită a unităţii diesel de 2,0 litri care dezvoltă 235 CP, aceasta fiind ajutată de un motor electric de 10 kW în fazele de accelerare. În această configuraţie, XC90 B5 accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,6 secunde şi atinge o viteză maximă de 220 km/h. Consumul mediu, conform metodologiei curente WLTP se situează între 6,4 şi 7,5 l/100 km.

Primele unităţi ale noului XC90 sosesc în România la sfârşitul lunii august 2019. Volvo XC90 cu facelift este disponibil în patru versiuni de echipare – Momentum, Momentum Pro, Inscription şi R-Design, oferind un spaţiu generos şi o experienţă de călătorie relaxantă atât pentru şofer, cât şi pentru pasageri. Preţul de pornire este de 53.361 de euro, fără TVA (în versiunea Momentum) şi poate ajunge la 82.760 euro fără TVA (versiunea Inscription).

Volvo XC90 facelift Plug-in Hybrid

Pentru motorizarea T8 Twin Engine Plug-in Hybrid, autonomia lui XC90 în modul full electric este cu până la 15% mai mare, ideală pentru deplasarea cu 0 emisii în oraş. Potrivit ciclului WLTP, aceasta este cuprinsă între 37 şi 46 de kilometri, o valoarea care permite celor mai mulţi utilizatori să ajungă până la birou şi înapoi. O încărcare completă a bateriei durează doar 2 ore şi 30 de minute la o staţie de 16A şi 230V.

În plan stilistic, noul XC90 facelift dispune de noi modele de jante şi o paletă extinsă de culori. În interior, posibilităţile de personalizare s-au înmulţit, iar ca materiale s-a adăugat texturile fine din lână.

În materie de siguranţă activă, Volvo XC90 facelift dispune de sisteme City Safety cu frânare automată (singurul sistem de acest fel care recunoaşte pietonii, bicicliştii şi animalele mari), precum şi Blind Spot Information. Sistemul Oncoming Lane Mitigation introdus pentru prima dată pe Volvo XC60 este acum disponibil şi pe XC90, în timp ce tehnologia Cross Traffic Alert are de asemenea frânare automată.

XC90 a fost primul model Volvo care a avut integrat Apple Carplay, iar SUV-ul este acum compatibil şi cu Android Auto. Sistemul de infotainment Sensus a trecut prin update-uri multiple în ultimii ani, toate fiind disponibile pe XC90. În funcţie de disponibilitate, serviciul de streaming de muzică Spotify este integrat în XC90.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.