Am văzut pe viu Fiat 500 facelift. Concluzia? Chestia asta mică nu o să se demodeze niciodată

În cazul în care ai uitat, prima generaţie modernă a citadinei Fiat 500 are nu mai puţin de opt ani de când a fost lansată. Timp suficient în care italienii să se gândească la modificările subtile pe care le-au făcut pentru facelift. Am văzut la Salonul Auto de la Frankfurt versiunea restilizată a legendarului model italian şi îţi spun impresiile mele.

Am văzut pe viu Fiat 500 facelift. Concluzia? Chestia asta mică nu o să se demodeze niciodată Am văzut pe viu Fiat 500 facelift. Concluzia? Chestia asta mică nu o să se demodeze niciodată

Fiat 500 este, fără îndoială, o legendă pe patru roţi. Bineînţeles, acest statut vine cu foarte multe beneficii (e vorba de vânzări, deci bani), dar şi cu greutăţi destul de mari când vine vorba despre schimbări. Partea bună este că italienii de la Fiat au mers pe calea discreţiei când au gândit faceliftul pentru citadina 500, ceea ce înseamnă că nu i-au stricat farmecul şi, mai mult, au reuşit să o facă să se simtă din nou modernă. Eu am văzut maşina la Salonul Auto Frankfurt 2015 şi îţi spun ce impresii mi-a lăsat.

Exteriorul a avut parte de modificări minore, cu stopuri restilizate aproape insesizabil şi blocuri optice cu LED în partea din faţă, în vreme ce interiorul a primit un refresh care a adus un display color de calitate bună pentru cadranul din faţa şoferului şi alte câteva bunătăţi la capitolul tehnologie.

Calitatea percepută a materielelor e mai bună ca până acum, cu plastice atrăgătoare pe planşa de bord, în vreme ce bucăţile de pe uşi sunt în continuare tari şi destul de neplăcute la atingere.

În rest, lucrurile au rămas mai mult sau mai puţin la fel ca în 2007, atunci când Fiat 500 şi-a făcut din nou apariţia în lumea auto, ceea ce e bine pentru toată lumea - clienţii ştiu în continuare cu ce maşină au de-a face, iar Fiat trebuie să-şi mai cumpere nişte maşini de numărat banii.